Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 juli 2008, 14:27
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Question TomeRaider nog levend..?

Ik gebruik al vele jaren TomeRaider op mijn Palm handhelds. Ook op mijn Treo 680 staat dit programma nog steeds, omdat ik nog steeds een aantal TR databases gebruik, zoals CIA WorldFactbook 2006, IMDB en een muziekenyclopedie. Ik merk echter weinig leven meer bij het TR gebeuren: de laatste update van TomeRaider 3, versie 3.1.10 dateert alweer van 2006 en het programma heeft duidelijk niet de functionaliteit meer die bij het huidige Palm OS hoort. Ook crasht het programma nog al eens...Het is dus eigenlijk niet meer van deze tijd.
Er bestaan tegenwoordig ook betere E-book readers en de functie van de ooit handige TR databases lijkt nu grotendeels overgenomen door mobiel internet..
Toch kan ik er maar moeilijk afscheid van nemen, omdat ik nog nergens een off line actuele versie van bijvoorbeeld het CIA Factbook heb kunnen vinden voor Palm OS..
Kortom: ik ben gemengd of ik nu toch eens moet stoppen met TomeRaider..Maar wat is het alternatief..?
Wie heeft hier een mening over..?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2008, 08:05
frisser's schermafbeelding
frisser frisser is offline
Lid
Voornaam: Wilfred
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 juni 2008
Locatie: Limburgia
Berichten: 48
Tja, vroeg mij dit laatst ook af... Alleen mis ik vrij weinig in de laatste versie.
Ik heb de offline versie van Wikipedia (4GB) en dat werkt prima op tomeraider PPC. Het crasht nooit - maar ik heb dan ook de PPC versie. Kan niet zeggen of de palm versie minder stabiel is.
Welke functionaliteit zou je graag willen zien?

Een offline versie van CIA World Factbook is trouwens hier te krijgen.
2007 CIA World Factbook
__________________
Palm Z22 ~ Treo 160 ~ Treo 600 ~ Treo 600 Orange ~ Treo 680 (2x) ~ Treo 750 (WM6)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023