Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 juni 2006, 18:11
riesjart
Guest
 
Berichten: n/a
Via michelin installeren op Mac OsX

Hallo, ik heb sinds een paar weken een TX met een navigation companion. De bijgeleverde navigatiesoftware van Viamichelin is niet compatible met Mac OsX. Nou vind ik het geen probleem om geen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden op de bijgeleverde cd van Viamichelin. Ik wil wel gebruik maken van de navigatiemogelijkheden natuurlijk.

Dat blijkt dus een probleem te zijn. Als ik de michelinsoftware namelijk op een windowsmachine aan de praat weet te krijgen dan kan ik weer niet synchroniseren met mijn eigen computer en dus ook weer andersom.

Is er misschien een mogelijkheid om dit op te lossen? Dus de navigatiesoftware installeren en dan vervolgens synchroniseren met mijn eigen computer.

Alvast bedankt
Richard
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 juni 2006, 09:00
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riesjart
Hallo, ik heb sinds een paar weken een TX met een navigation companion. De bijgeleverde navigatiesoftware van Viamichelin is niet compatible met Mac OsX. Nou vind ik het geen probleem om geen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden op de bijgeleverde cd van Viamichelin. Ik wil wel gebruik maken van de navigatiemogelijkheden natuurlijk.

Dat blijkt dus een probleem te zijn. Als ik de michelinsoftware namelijk op een windowsmachine aan de praat weet te krijgen dan kan ik weer niet synchroniseren met mijn eigen computer en dus ook weer andersom.

Is er misschien een mogelijkheid om dit op te lossen? Dus de navigatiesoftware installeren en dan vervolgens synchroniseren met mijn eigen computer.

Alvast bedankt
Richard
alleen windows, maar dat zegt vm dan ook.
Of je moet de laatste intelmac hebben.....
Palm en mac zijn ook geen echte vrienden.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juni 2006, 12:40
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo riesjart en welkom op het forum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riesjart
Dat blijkt dus een probleem te zijn. Als ik de michelinsoftware namelijk op een windowsmachine aan de praat weet te krijgen dan kan ik weer niet synchroniseren met mijn eigen computer en dus ook weer andersom.
Is er misschien een mogelijkheid om dit op te lossen? Dus de navigatiesoftware installeren en dan vervolgens synchroniseren met mijn eigen computer.
Zet op je windows machine alle conduits op 'do nothing' (behalve die van ViaMichelin uiteraard). (start hotsyncmanager - rechts klik hotsync-ikoon - Custom - selekteer conduit - change) Zo synchroniseer je alleen de navigatiebestanden.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 juni 2006, 16:04
riesjart
Guest
 
Berichten: n/a
bedankt

Ik ga dit zeker proberen, als ik terug ben van vakantie tenminste. Ik zit nu namelijk lekker op een terrasje in turkije. Nogmaals bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023