Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 augustus 2005, 21:50
maartenbollen
Guest
 
Berichten: n/a
Touchscreen (ea) problemen

Hallo,

Sinds enige weken heb ik een Treo 650 in bezit echter zijn er sinds enkele dagen vreemde problemen:

1. Het touchscreen werkt _compleet_ niet meer, niet met stylus, niet met de hand, helemaal niet meer. Opnieuw proberen te calibreren werkt ook niet, hij reageert totaal niet, reset knopje heeft ook geen nut.

2. Wanneer ik op het "menu" knopje druk (binnen elk mogelijk programma) en ik druk met de "5-Way Navigator" naar rechts of select, dan springt het menu weg.

Ik heb de palm niet gegooid, laten drinken of een zonnebank gegeven, normaal gebruikt, deze problemen ontstonden helaas uit het niets.

Daarnaast heb ik bij sommige free/share-ware programma's problemen (IMplus, ICQ, TuSSH) welke de palm hebben laten crashen (blijvend booten - verholpen door "pijltje omhoog bij boot in te drukken" - waarna verwijderen de problemen heeft verholpen).

Voordat ik de palm terug ga sturen wil ik graag weten of dit bekende problemen zijn of dat dit uniek is, welke weg ik het beste kan volgen (opsturen naar mijn verkoop-punt of direct naar Palm?), software upgrade (Palm OS Garnet v. 5.4.5)? Andere tip's/tricks zijn ook welkom

Alvast bedankt,

Maarten Bollen
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023