Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 augustus 2002, 20:44
Rikk's schermafbeelding
Rikk Rikk is offline
Lid met een IIIe
Model: Palm IIIe
 
Geregistreerd: 12 juni 2002
Berichten: 145
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rikk Stuur een bericht via Yahoo naar Rikk
Hotsync via taakplanner?

Beste mensen,

Binnenkort moet ik weer naar school () en nu zou het leuk zijn als ik in de pauze het nieuws op AvantGo kan bekijken. Omdat ik 's ochtends (06:30) te slaperig ben om mijn PC aan te zetten, te wachten, het hotsync knopje in te drukken en de PC uit te zetten ga ik een tijdklok op mijn PC installeren, zodat de PC 's ochtends (als ik nog slaap) aan gaat, hotsynct, van internet af gaat en weer uitgaat. Als ik dan wakker word hoef ik alleen de Palm uit de cradle te halen. Lijkt me erg leuk.

Nu heb ik al een tijdklok, maar ik zoek het programma en de parameter die ik in de Taakplanner kan zetten zodat de PC een HotSync operatie uitvoert. Ik heb al in de volgende thread gekeken:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=7321

Maar hier kon ik niks bruikbaars vinden. Als iemand me kan helpen zal ik hem erg dankbaar zijn!

Oh ja, dan heb ik nog 2 probleempjes:
* Hoe zorg ik er voor dat de PC weer van internet af gaat als de Hotsync operatie klaar is?
* De tijdklok die ik heb kan je instellen wanneer hij weer uit gaat. Omdat het voor Windows niet zo goed is om zomaar uit te zetten zoek ik ook nog iets waardoor de PC automatisch naar het "U kunt nu de computer uitzetten" - scherm gaat. (Win98) Volgens mij kan dit via RunDLL op de een of andere manier.

Graag hulp!

RiK
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023