Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2001, 21:21
joffie
Guest
 
Berichten: n/a
Question

L.S.,

Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een Palm IIIc met een RandMcNally GPS uitbreiding. Ik ben echter nog op zoek naar een geschikte routeplanner voor Europa. (En eventueel ook de Benelux). Een zoektocht op Internet leverde me op dat "Route Europe" van palmtop.nl waarschijnlijk het meest geschikt is voor dit doel. Veertig pond is redelijk duur, maar ik kon ook geen beter alternatief vinden. Toen ik 't wilde bestellen bleek er ook nog eens 15 pond verzendkosten overheen te komen. Dat vind ik toch behoorlijk gortig, zeker gezien het feit dat 't waarschijnlijk niet eens de grens over hoeft te gaan.

Zijn er andere software leveranciers die dit pakket ook verkopen? En is er eventueel andere, vergelijkbare software waar ik mij op zou moeten richten?

Dirk-Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 januari 2001, 22:46
tomster
Guest
 
Berichten: n/a
Route Europe

Heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb ondertussen echter, na van alles geprobeerd te hebben, wel Route Europe aangeschaft en ben er wel heel tevreden over. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Eventueel is het misschien een optie om dan maar te investeren in een Mobile Internet Kit (ong. 80 gld.) zodat je kaarten e.d. on-line kan opvragen. Mis je natuurlijk wel GPS ondersteuning, dus dan kom je toch weer terug bij Route Europe. Hou er overigens rekening mee dat de verschillende kaarten behoorlijk ruimte innemen (ieder gem. tussen 400-800K). Overigens heeft de laatste nu ook online-updates voor kleuren-schermen (versie 3.0). Groeten en succes met je beslissing!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 januari 2001, 16:07
Dick Dick is offline
Senior lid
Voornaam: Dick
Model: IBM Workpad C3 (860240U)
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Voorburg
Berichten: 53
bestellen routeplanner

Je kunt de routeplanner ook via widget in Nederland bestellen. http://www.wedget.nl
Ravesteijn in Utrecht kan er waarschijnlijk ook wel aankomen, je moet gewoon even kijken bij de on-line winkels op het net.
Ik heb de mijne vorig jaar in Engeland besteld, de kosten heb ik gedeeld met een vriend (mag wel niet, maar toch)
Ik heb al verschillende malen hier verkondigd dat ik het een handig programmatje vindt, dus kopen...


Groeten,
Dick


Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 januari 2001, 19:01
joffie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben er in zoverre uit dat ik inderdaad zal overgaan op het aanschaffen van deze routeplanner. Op http://www.widget.nl/ worden echter geen prijzen vermeld. (Of ik zie het over het hoofd). Ik zal ook eens zoeken op de andere online winkels of ze daar de routeplanner ook verkopen. En anders eens een mailtje sturen aan widget.

Voor Duitsland zag ik trouwens ook een leuke planner op http://www.gdata.de/. Jammer dat die er niet is voor de Benelux.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 februari 2001, 10:38
linde's schermafbeelding
linde linde is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 februari 2001
Locatie: Ugchelen
Berichten: 90
Met het programma van OziExplorer kun je prima je kaarten zelf scannen in gebruiken!
__________________
linde
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023