Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 januari 2006, 17:05
ipje
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up PDAshop.nl

De snelheid van levering, actuele status van hun voorraad, kennis van producten hebben mij tot een vaste klant gemaakt. Begon met een telefoonhouder (smartphoneshop.nl) toen gpsmuis, route66 Europe navigatie software (smartphoneshop.nl) en een palm TX met protectionpack en dat allemaal binnen een maand tijd bij hun gekocht . Ze hebben iedere keer aan hun belofte voldaan en dat maakt de soms iets te hoge prijs het meer dan waard.

Had een eerste instantie de palm TX besteld bij pdastore.nl maar dat was een drama, precies het tegenovergestelde van pdashop.nl, levering 4 maal uitgesteld (de leverancier kon niet leveren)en daarna heb ik de boel laten annuleren gelukkig waren ze wel snel met het geld terug storten. Hun voorraad status geeft dus absoluut geen goede leveringsindicatie aan, er stond 3 a 4 werkdagen levertijd en ik had na ruim 14 werkdagen nog niks in huis. De prijs had mij verleid tot de bestelling, maar daar trap ik nooit meer in. Kwam via een verkeerd gestuurde mail erachter dat dit leveringsprobleem al ruime tijd voordat ik daar een bestelling plaatste bekend was. Hoewel ze geen actuele voorraadstatus op hun site hanteren mag je er toch vanuit gaan dat de indicatie redelijk in de buurt zit.

Pdashop.nl / smartphoneshop.nl jullie hebben een zeer tevreden klant erbij.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023