Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 mei 2003, 14:42
duckface.nl
Guest
 
Berichten: n/a
6310i tungsten orange gprs (share)

Ik heb de volgende configuratie:

Nokia 6310i (software 5.50)
Tungsten T
Orange free30 + Share (GPRS)

Wappen over GPRS gaat prima vanaf mijn telefoon!
Bluetooth verbinding is ook in orde tussen 6310i en tungsten

helaas lukt het me niet om te gprs'en via m'n palm.

6310i instellingen:
Naam set instellingen: Share
Homepage: http://wap.orange.nl/
sessiemodus: Doorlopend
Verbinding beveiligen: Uit
Drager gegevens: GPRS
GPRS verbinding: Altijd Online
GPRS toegangspunt: WAP
IP-adres: 10.250.255.188
Verificatietype: Normaal
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: 0628000000
wachtwoord: (leeg)

hierbij wat screenshots van m'n tungsten instellingen, wat doe ik fout!!?!?

screens
IPadress 0.0.0.0 heb ik al geprobeerd!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 mei 2003, 14:22
duckface.nl
Guest
 
Berichten: n/a
palmclub user: Boomdijk gezocht

Hoi, je had me een prive bericht gestuurd met daarin de mededeling dat je het aan de praat had gekregen!!!!! ik ben Z E E R geintresseerd in je oplossing, alleen kan ik niet replyen op je bericht naar mij omdat je die functie voor het forum uit hebt staan! zou je misschien hier kunnen uitleggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen, of kan je me een mailtje sturen naar:

schwarzenegger@xs4all.nl

thx!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 mei 2003, 09:59
duckface.nl
Guest
 
Berichten: n/a
Is het nu echt npg niemand gelukt...? ik snap er geen hout meer van... zo moeilijk moet het toch niet zijn.... gsm maakt gprs verbinding, palm connect via bluetooth naar gsm en maakt gebruik van die verbinding!!! waarom werkt dat nu weer niet!?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 mei 2003, 10:12
Roelof's schermafbeelding
Roelof Roelof is offline
Forumbikkel
Model: Pilot 5000
 
Geregistreerd: 10 augustus 2001
Locatie: Leiden
Berichten: 164
Misschien even proberen op http://gathering.tweakers.net ?
__________________
До свидания!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 mei 2003, 16:24
boomdijk
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 12-05-2003, om 10:59 heeft duckface.nl dit gezegd in bericht #3
Is het nu echt npg niemand gelukt...? ik snap er geen hout meer van... zo moeilijk moet het toch niet zijn.... gsm maakt gprs verbinding, palm connect via bluetooth naar gsm en maakt gebruik van die verbinding!!! waarom werkt dat nu weer niet!?
Heb je de phone updater gedownload?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 mei 2003, 17:29
duckface.nl
Guest
 
Berichten: n/a
hehe, ik ben er uit!

eindelijk, en dan was het zooooo simple!

Ik dacht dat de phoneupdate alleen uit een prc voor je telefoon bestond, dus ik installeerde alleen de 6310i.prc.... helemaal niet gezien dat er ook software tussen stond!. Na deze installatie is het een stukkie staart! ik kan lekker browsen.... op sommige pages krijg ik forbidden te zien, maar dat zal wel iets te maken hebben met
Orange Share..


thx all!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 mei 2006, 08:57
Diver
Guest
 
Berichten: n/a
Bellen via T3 met 6310i

Tja deze discussie heeft al een jaar geleden plaats gevonden. maar eigenlijk geen antwoord gegeven.
Ik heb alles door gelezen ook de verwijzing naar de andere thread.
Helaas heb ik hetzelfde probleem met Agendus. ik kan wel sms-en maar niet bellen. met het dial programma kan ik wel een nummer bellen. de test doet het ook goed mijn verbinding via Bt met mijn gsm is ook goed contacten kan ik prima als visite kaart overzenden. dus daar is niets mis mee. alleen het bellen vanuit agendus dus niet.
Kijk ik in Agendus onder options en dan bij preferences daar doorklikken naar miscellaneous dan zie ik staan Launch settings Communication
Settingsmet daaronder email: Agendus mail en SMS: Agendus Mail. Maar ik zie bv niet staan Dial: dat zou betekenen dat Agendus dat niet ondersteunt. Terwijl als je een contact aanklikt en je gaat het menu op dan staat er Dial, Send email Send SMS. Welnu dat laatste doet hij wel, maar bij Dial krijg ik direct een melding dat "this record does not have a phone numer assigned to it" Kortom zou dit programma onderdeel niet in mijn agundus zitten? klopt het dat het er niet bij hoort te staan?
Ik heb een T3 met Agendus Pro v9.0 geregistreerd verder een Nokia 6310i
In de Nokia staan alle instellingen goed. gezien de verbinding met de T3
Kan iemand mij hierbij helpen?
Dank vast
Groet
Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 mei 2006, 09:08
Diver
Guest
 
Berichten: n/a
Vervolg.
OP 28-04-03 heeft duckface.nl het volgende geschreven

"Ik heb de volgende apparatuur:
TungstenT (laatste bluetooth software+phoneupdate)
Nokia 6310i Firmware 5.50
bluetrek bluetooth headset
Mijn bedoeling was:
Palm handig monteren in de auto,
Headset op,Wanneer ik een nummer wil bellen dat ik via agendus (agenda vervanger) een nummer selecteer waardoor mijn gsm gaat bellen en ik op m'n headset het gesprek kan voeren."


Het schijnt dus te kunnen. Ik zou dus graag in contact willen komen met duckface.nl
Het gaat mij niet om het Bt bellen via de headset. maar puur om de conectie vanuit Agendus met de Nokia.
Groet
Peter
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 mei 2006, 12:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
// threads samengevoegd.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 mei 2006, 13:43
Diver
Guest
 
Berichten: n/a
De vraag is: hoe vanuit agendus dus te bellen, terwijl er geen phone of dial bij staat in de settings. het gewone dial program werkt wel. als ik daar een nummer intyp maakt hij verbinding met de 6310i en belt. vanuit agendus de contacten doet hij niets.
moet ik nog iets extra installeren?
groet
peter
Met citaat reageren
  #11  
Oud 24 mei 2006, 16:28
Diver
Guest
 
Berichten: n/a
Bellen via contacts in agendus pro, nokia 6310i, tungsten t3

Ik kan vanuit contacts in Agendus pro niet bellen naar de nokia 6310i

Ik heb al veel hierover in deze thread gelezen, maar kon geen duidelijk antwoord vinden.
ik kan wel sms-en maar niet bellen. met het dial programma kan ik wel een nummer bellen. de test doet het ook goed mijn verbinding via Bt met mijn gsm is ook goed contacten kan ik prima als visite kaart overzenden. dus daar is niets mis mee. alleen het bellen vanuit agendus dus niet.
Kijk ik in Agendus onder options en dan bij preferences daar doorklikken naar miscellaneous dan zie ik staan Launch settings Communication
Settingsmet daaronder email: Agendus mail en SMS: Agendus Mail. Maar ik zie bv niet staan Dial: dat zou betekenen dat Agendus dat niet ondersteunt. Terwijl als je een contact aanklikt en je gaat het menu op dan staat er Dial, Send email Send SMS. Welnu dat laatste doet hij wel, maar bij Dial krijg ik direct een melding dat "this record does not have a phone numer assigned to it" Kortom zou dit programma onderdeel niet in mijn agundus zitten? klopt het dat het er niet bij hoort te staan?
Ik heb een T3 met Agendus Pro v9.0 geregistreerd verder een Nokia 6310i
In de Nokia staan alle instellingen goed. gezien de verbinding met de T3
Kan iemand mij helpen, zodat ik vanuit contacts in Agendus pro met de nokia 6310i kan bellen?
Dank vast
Groet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023