Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 februari 2007, 14:36
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Thumbs down Empc Dronten: moeilijkheden bij foutieve levering

Even mijn verhaal

Midden januari deed ik een bestelling op Empc gevestigd in Dronten. Een Webshop met een redelijke beoordeling in de Tweakers Shopsurvey and Pricewatch. Ik wilde een 2GB MiniSD 80x hebben van Transcend, of zoals het in hun lijst staat:

Citaat:
Transcend 2GB Mini SD Card 80X TS2GSDM
Ik denk mooi, goeie prijs, laagste volgens de pricewatch van Tweakers, en het product was op voorraad. Dus ik doe een bestelling.

Vervolgens hoor ik de komende twee weken dat het product in de backorder staat , en na twee weken en een beetje wordt de kaart naar me opgestuurd.

Maar het is geen 80x kaart, het is de normale versie.

Dus even heen en weer mailen.

Citaat:
>>> Verzonden: donderdag, februari 2007 15:45
>>> Aan: -Empc- Info
>>> Onderwerp: Re: Bevestiging transport
>>>
>>> Beste Jacob,
>>>
>>> Ik heb de bestelling inmiddels ontvangen, maar er is waarschijnlijk
>>> iets misgegaan. Wellicht dat u mij ermee kunt helpen.
>>>
>>> Het artikel dat ik besteld hebt, en zo staat het ook op de factuur,
>>> is een TRANSCEND 2GB Mini SD Card 80x. Wat ik net heb binnengekregen
>>> is een mini SD kaart van Transcend die *niet* 80x is, maar normale
>>> snelheid.
>>> Door '80x' in te titel te vermelden ben ik misleid te denken dat het
>>> hier om de '80x' kaart ging, wat dus blijkbaar niet zo is.
>>>
>>> Ik vermoed dat hier gewoon een vergissing van jullie in het spel is
>>> en geen kwade opzet. Omdat de bestelling al reeds gedaan en betaald
>>> is op 13-1-2007, zou ik graag willen weten hoe ik alsnog (zonder
>>> extra
>>> kosten) de 80x kaart kan krijgen. De huidige normale kaart zit nog
>>> in de ongeopende verpakking.
>>>
>>> Ik hoor graag spoedig van u.
>>>
>>> Vriendelijke groet,
>>> - Gazpacho
Ik krijg een automatisch antwoordberichtje terug welke zegt dat ik van de automatische RMA service van de website gebruik moet maken. Pik ik niet, dus ik vraag om persoonlijk antwoord. Dit krijg ik terug:

Citaat:
>> Geachte meneer,
>>
>> Als u inlogt op de site kunt u bij de kop rma uw product aanvragen om
>> deze te kunnen retouren. Echter blijkt uit ons systeem wel dat u een
>> mini sd 80x heeft opgestuurd gekregen.
>>
>> Ik hoop u zo goed mogelijk te hebben geinformeerd.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Jacob Bakker
>> EMPC
Eerste ontkenning. Empc heeft géén fout gemaakt, nee, u bent gek. Okee, dan maar via een RMA zoals zij dat willen.

Dus ik schrijf, omdat er werkelijk nergens op het kaartje of verpakking het opschrift '80x' is te zien:

Citaat:
> Beste Jacob,
>
> Ik zal een RMA via de site aanvragen.
>
> Ik weet zeker dat dit Transcend kaartje geen 80x versie is, omdat dit
> niet op het opschrift op het kaartje zelf staat. Volgens afbeeldingen
> van o.a.
> de officiele Transcend site moet dit wel het geval zijn. Misschien is
> het verstandig als u de database nogmaals met de voorraad checkt, om
> dezelfde problemen bij volgende klanten te voorkomen.
>
> Vriendelijke groet,
> - Gazpacho
Reply terug van empc:

Citaat:
On Mon, 05 Feb 2007 09:42:18 +0100, -Empc- RMA <RMA@empc.nl> wrote:

> Geachte meneer,
>
> Plaatjes van de leverancier kunnen afwijken als op de verpakking 80x
> staat is het inderdaad een 80x kaartje.
> Hiermvoor kunt u ook contact opnemen met Transcend om dit echt na te
> vragen.
>
> Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Jacob Bakker
> EMPC Dronten
Nee, u bent niet alleen gek, u bent ook nog blind! Okee.

Dus ik schrijf:

Citaat:
Verzonden: maandag 5 februari 2007 12:16
Aan: -Empc- RMA
Onderwerp: Re: Bevestiging transport

Beste Jacob,

Ik probeer u al dagen lang te zeggen dat er **GEEN** 80x staat op de verpakking, noch op het kaartje. Er wordt NERGENS melding van gemaakt dat dit een 80x kaartje zou zijn behalve op uw factuur. Dit IS de NIET-80x versie van de MiniSD kaart. Dit is de gewone versie van de MiniSD kaart. U heeft of een pakfout gemaakt, of uw database is niet correct. Ik zal verder via het CMA kanaal met uw bedrijf communiceren.

Vriendelijke groet,
- Gazpacho
Ondertussen was ik erachter gekomen waar de fout zit. De originele productbeschrijving op de website was:

Citaat:
Transcend 2GB Mini SD Card 80X TS2GSDM
Echter had ik op transcenusa.com inmiddels gezien dat de 80x versie van de kaart niet de code TS2GSDM heeft maar de code TS2GSDM80. Ze hadden dus onterecht '80x' bij de beschrijving gezet! En aangezien de intelligente medewerker Jacob Bakker zelf ook de hele tijd zit te roepen dat dit wél de 80x-versie van het kaartje is, ben ik niet de enige die hierdoor misleid was.

Dus, ik deze nieuwe informatie in een brief zetten, met de uitgesproken verwachting dat ze hun fout zouden onderkennen, de database zouden herstellen, en mij alsnog de 80x versie van het kaartje zouden doen toekomen, plus onkostenvergoeding omdat ik het kaartje - volgens hun aanbevelingen - aangetekend terug zou sturen. En de boel dus opgestuurd.

Vandaag kreeg ik tot mijn grote woede een nieuwe automatische factuur binnen: blijkbaar hadden ze eindelijk door dat dit niet de 80x-versie was, maar de normale, en hebben ze mijn order veranderd in een duurdere, waarschijnlijk echte 80x kaartje, waarbij ik zonder overleg:
  • EN 10,60 EUR extra bij moet betalen,
  • EN geen vergoeding krijg voor de verzendkosten (6 EUR) terug naar Empc van het oude, verkeerde kaartje.



En in deze situatie zitten we nu. Ik pik dit niet, en dat er nog geen excuses aan hun kant er vanaf kan vind ik echt schandalig. Deze soap is wat mij betreft nog niet afgelopen.

Koop NIET bij empc.nl!
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 08 februari 2007 om 10:25.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 februari 2007, 14:44
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Brutaal van ze. Heeft het misschien zin om ze ervoor te waarschuwen dat je dit ook in de Shopbeoordeling van Tweakers zult aangeven? En dat ze dit gegarandeerd klanten gaat kosten? Misschien dat ze daar gevoelig voor zijn....

Hou je ons op de hoogte?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 februari 2007, 14:57
jurgen_dewilde's schermafbeelding
jurgen_dewilde jurgen_dewilde is offline
Happy Palm User
Voornaam: Jurgen
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 71
Stuur ze een link naar deze dicussie.

Mijn schoonvader heeft een zelfde soort actie meegemaakt bij Pardigit.
Nadat hij zijn verhaal op de HCC had gezet EN de link naar de betreffende filiaalleider had gestuurd, was er opeens heel erg veel mogelijk.

Blijkbaar worden mensen dan wakker

En bedankt voor de tip over dit bedrijf.
__________________
(1998) Palm III > (2000) Palm m500 > (2006) Palm m515 > (2007) Treo 650 > (2009) Centro + LiveDrive (Mod 2 LifeCard )
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 februari 2007, 17:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Inmiddels heeft Empc haar beschrijving in de product-database aangepast. De '80X' notie is verdwenen, waarmee nogmaals bevestigd wordt dat klanten daardoor misleid werden dat het hier om een '80x' kaart ging. Wat niet het geval bleek.

Er staat nu gewoon:

Citaat:
Transcend 2GB Mini Secure DigitalCard TS2GSDM
Maar natuurlijk geen fatsoenlijke "Bedankt meneer, dat u ons op deze fout attenteerde, dat scheelt problemen met andere klanten" in mijn mailbox, of persoonlijke excuses voor hun fout.... maar een nieuwe, automatisch gegenereerde factuur!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png empc.png‎ (4,8 KB, 36x gelezen)
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 06 februari 2007 om 17:40.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 februari 2007, 19:04
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Lid van de Consumentenbond? Dit soort verhalen horen ze graag!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 februari 2007, 19:27
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
Stelletje klantonvriendelijke prutsers.
Hadden ze gewoon het juiste kaartje nagestuurd, en excuses gemaakt, had ze dat positieve reclame opgeleverd op Palmclub en Pocketinfo

Nu hebben ze het tegenovergestelde bereikt.

Of gaan de zaken zo goed, dat goede service niet nodig is.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 07 februari 2007, 08:54
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Weet je wat ook helpt ? Een mailtje naar Tros Radar met een cc naar meneer Bakker. Misschien dat Radar het net niet interessant genoeg vindt, maar dat wel meneer Bakker eindelijk wakker wordt.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #8  
Oud 07 februari 2007, 13:25
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Kijk, en daarom koop ik nou alles bij Palm2You. Zal allicht weleens duurder zijn, maar alles klopt er verder wel en je hoeft je nooit op te winden.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 07 februari 2007, 13:35
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld Bekijk bericht
Kijk, en daarom koop ik nou alles bij Palm2You. Zal allicht weleens duurder zijn, maar alles klopt er verder wel en je hoeft je nooit op te winden.
Daar heeft Gazpacho, nu, natuurlijk weinig aan
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 07 februari 2007, 15:45
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck Bekijk bericht
Daar heeft Gazpacho, nu, natuurlijk weinig aan
Maar zoals iedereen die een beetje in de marketing/sales zit, weet: een klacht is een kans.

Voor Empc Dronten een kans om het goed te maken en alsnog bijval te krijgen van gans Palmminnend Nederland.

Het is slechts een suggestie.
__________________
-- alles begint met chaos --

Laatst gewijzigd door Coenox; 07 februari 2007 om 17:22. Reden: Spijt
Met citaat reageren
  #11  
Oud 07 februari 2007, 15:54
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Nice try, Coenox! Maar misschien overschat je de marketingwaarde van dit (of ieder ander) forum.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 07 februari 2007, 16:03
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Inderdaad leuk geprobeerd, Coen. (Ik zou er niet intrappen... )
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #13  
Oud 07 februari 2007, 16:06
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld Bekijk bericht
Nice try, Coenox! Maar misschien overschat je de marketingwaarde van dit (of ieder ander) forum.
Wat betreft aantallen bezoekers - ik ken de cijfers niet - klopt dat misschien, maar het is wel midden in de doelgroep die in Palm geinteresseerd is.

Onderschat overigens ook niet de kracht van dit soort fora. Ieder bedrijf moet tegenwoordig rekening houden met wat er op fora over ze gezegd wordt. Een uit de school klappende medewerker op een forum en een oplettende journalist kunnen al genoeg zijn om flinke reputatieschade op te leveren. Maar goed, je hebt gelijk, dit valt niet vele groter te maken dan het is. We zullen zien.
__________________
-- alles begint met chaos --

Laatst gewijzigd door Coenox; 07 februari 2007 om 17:22.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 07 februari 2007, 16:13
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926

Off-topic
Ik heb het idee dat de reputatie van Palm2you sowieso al uitstekend is.

__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #15  
Oud 07 februari 2007, 16:17
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck Bekijk bericht

Off-topic
Ik heb het idee dat de reputatie van Palm2you sowieso al uitstekend is.

Dat idee heb ik ook
__________________
-- alles begint met chaos --

Laatst gewijzigd door Coenox; 07 februari 2007 om 17:24.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 07 februari 2007, 16:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nah, Palm2you zit wel goed qua persoonlijkheid en klantvriendelijkheid die erachter zit.

Bovendien heb ik op het moment niks meer, omdat Empc Dronten *en* mijn geld heeft, *en* het verkeerde kaartje van mij teruggekregen heeft, *en* een openstaande, duurdere factuur voor mij heeft voor een ander, 'echt' 80x-kaartje die ik dus nooit zelf specifiek besteld heb. Anders had ik in eerste instantie daar wel op geklikt bij het bestellen, hè, Empc?

Overigens ook vandaag geen persoonlijk repliek, excuus of ander reactie over het hele gebeuren van Jacob Bakker van Empc, ondanks dat er door Empc en met name bij de aftersales door hem persoonlijk fouten zijn gemaakt. Valt me bijzonder van hem tegen.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 07 februari 2007 om 16:29.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 07 februari 2007, 16:23
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
@ Coenox: Je hebt mail.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #18  
Oud 07 februari 2007, 16:56
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Voor degenen die mijn eerdere opmerkingen ten aanzien van Palm2You hebben gelezen:

Alles overziende heb ik een beetje spijt van de door mij gedane suggestie ten aanzien van Palm2You. In mijn enthousiasme om Gazpacho te helpen ben ik wellicht iets te voortvarend geweest.

Dat Palm2you klantvriendelijker is hoeven ze niet meer te bewijzen en het zou onredelijk zijn om hen te vragen de fouten van anderen te herstellen. Dan blijven ze waarschijnlijk aan de gang aangezien er veel kaf onder het koren is. Met mijn vraag heb ik ze eigenlijk een beetje onterecht onder druk gezet. Empc Dronten is natuurlijk de partij die hier iets te repareren heeft, maar of ze dat doen ? De reacties tot nu toe voorspellen weinig goeds.

Ik trek daarom bij deze de vraag aan Palm2You in en heb mijn postings hierop aangepast.
__________________
-- alles begint met chaos --

Laatst gewijzigd door Coenox; 07 februari 2007 om 17:28.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 08 februari 2007, 10:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Helemaal niks uit Dronten. Mijn geduld raakt op dus ik heb een mailtje terug gedaan.

Citaat:
Beste Jacob,

Met grote verbazing heb ik twee dagen geleden, na eerdere CMA van een verkeerd geleverde 'gewone' 2GB MiniSD kaart van Transcend, van u een automatische factuur mogen ontvangen voor een duurder product die ik in eerste instantie niet eens besteld heb. Ik verwachtte ook nog een bericht met uw persoonlijke commentaar op de database-fout van Empc, en uw persoonlijke vergissingen in onze eerdere correspondentie, maar helaas heb ik niets meer van u persoonlijk gehoord.

Dit valt me heel, heel erg van u en Empc tegen. Ik zou u graag commentaar willen vragen over de volgende zaken:

1) Ik zie dat u op de online productlijsten van Empc de beschrijving voor mijn bestelde product inmiddels verbeterd heeft, en de foutieve aanduiding '80x' weg heeft gehaald zodat andere klanten niet net zoals ik dit product foutief gaan bestellen. Hiermee geeft u aan dat Empc wel degelijk een fout had gemaakt in de productbeschrijving, zodat klanten zoals ik terecht dachten dat het om een 80x-MiniSD kaart ging. Sterker, in eerdere correspondentie bleef u volhouden dat u mij wel degelijk een 80x-kaartje had opgestuurd, dat ú geen fout had gemaakt, en dat ik maar beter moest kijken of zelfs - en ik citeer u - "Hiermvoor kunt u ook contact opnemen met Transcend om dit echt na te vragen". U had geen enkele moeite gedaan om uw database te controleren op dit product.

Als nu zelfs voor u zo duidelijk is dat de fout niet bij mij, maar bij uzelf lag, waarom geen persoonlijk excuus van uw kant voor uw gemaakte fouten in de productlijst en in onze persoonlijke correspondentie?

2) U hebt zonder mij te vragen mij een nieuwe factuur opgesteld van een nieuw, duurder product die ik nooit zelf besteld heb, namelijk:

Transcend MiniSDcard 2048MB 80x SecureDigital + MiniSDAdapter TS2GSDM80 à 23,48EUR

Ongetwijfeld zal dit *wel* een 2GB 80x-MiniSD kaart zijn, maar ik heb deze specifieke bestelling in eerste instantie nooit geplaatst! Ik zal nogmaals vanaf de originele factuur kopieren wat ik wél besteld heb:

TRANSCEND 2GB Mini Secure DigitalCard 80X TS2GSDM à 14,57EUR

Ik verwacht dan ook gewoon de originele prijs van 14,57 EUR voor een 2GB Mini Secure DigitalCard 80x te betalen, en ik vind het een raar iets dat ik van u, zonder overleg, zomaar een duurder product moet aanschaffen.

3) Op aanwijzingen van de RMA sectie van Empc heb ik het foutieve, normale MiniSD kaartje *aangetekend* opgestuurd, voor 6,45EUR. Dit bedrag zie ik nergens vergoed staan op de factuur. Waarom moet *ik* extra verzendkosten uitgeven om een probleem op te lossen dat in het geheel niet door mij veroorzaakt is, maar door een verkeerde productbeschrijving van Empc? Dezelfde productbeschrijving die u pas wist te verbeteren toen u mijn foutieve bestelling weer terug ontvangen had, en met eigen ogen zag dat u een fout had gemaakt?

Kortom, meneer Bakker, ik ben absoluut niet te spreken over de huidige gang van zaken. Ik vind niet dat het hoort dat de klant moet boeten voor fouten die u gemaakt heeft, en ik vind het niet kunnen dat er zelfs geen persoonlijk excuus van uw kant uit kan komen. Ik verwacht dan ook dat u mij enerzijds zonder extra kosten alsnog een 80x 2GB MiniSD kaart van Transcend doet toekomen, en mij bovendien 6,45EUR crediteert voor de kosten die ik gemaakt heb om de foutief geleverde bestelling te retourneren.

Ik vind de situatie knap waardeloos, en de aftersales van Empc vind ik zeer klant-onvriendelijk. Daarom heb ik inmiddels op twee online-communities waar ik actief ben een negatief koopadvies uitgegeven voor Empc en de hele situatie uitgelegd. De betreffende threads vind u hieronder. Ik nodig u uit om uw weerwoord te houden op Palmclub.nl waar ik moderator ben, en te laten zien dat u wel degelijk in staat bent om uw fouten toe te geven en ook te herstellen:

Palmclub.nl (5500 actieve leden)
http://www.palmclub.nl/forums/shop-s...iendelijk.html

Pocketinfo.nl (>100.000 actieve leden)
Empc Dronten: waardeloos en klant-onvriendelijk - Pocketinfo forum

Afhankelijk van hoe dit verhaal zich verder verloopt ga ik ook nog een Shopsurvey op Tweakers.net plaatsen, waar Empc een redelijke beoordeling heeft op de meeste punten, behalve de Aftersales, waar het op dit moment op 'matig' staat. Ik hoop niet dat het zover komt dat de meter doorslaat naar 'slecht'.

Graag lees ik een repliek van u.

Groet,
- Karel
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 08 februari 2007 om 10:22.
Met citaat reageren
  #20  
Oud 08 februari 2007, 10:28
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Lijkt me aan duidelijkheid niets te mankeren.

Welke termijn wil je in acht nemen voor een reactie zijnerzijds.
Op een "redelijke" kun je - vrees ik - niet rekenen.
Misschien nog duidelijker is een termijn voor een reactie geven.
Al is deze opmerking nu misschien mosterd na...
Laten we hopen, dat er nu wel adequaat gereageerd wordt.
__________________
Palm thinking is the best way to travel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023