Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 januari 2005, 17:50
petermae
Guest
 
Berichten: n/a
kaart europa van viamichelin op zire 31

Kan de kaart europa van via michelin op een zire 31 gebruikt worden en welke geheugen kaart schaf ik me best aan daarvoor,of zet ik deze
beter op verschillende kaarten?
Is de kaart van europa een detailkaart?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2005, 19:29
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
In het review van Mapsonic op deze site lees ik "een kaart van Nederland neemt bijvoorbeeld 82MB in, een kaart van de Benelux is maar liefst 146MB!", dan weet je een beetje waar je op kunt rekenen.
Het kopen van een geheugenkaart kun je het beste naar eigen inzicht doen. Als je denkt tijdens je vakantie in het buitenland zonder de kaart van Nederland af te kunnen, en je vindt het niet erg zo nu en dan een kaart van de geheugenkaart te verwijderen en toe te voegen, dan moet je voldoende hebben aan 256 MB. 128 MB lijkt me aan de krappe kant.
Het maakt niet zoveel uit of je een of meerdere geheugenkaarten gebruikt.

Of de Europaversie van Mapsonic op de Zire31 werkt is, helaas, nog maar de vraag. Zie deze thread.

Over de dekking, hier op de ViaMichelin shop staat: "Countries covered: Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Holland, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Portugal, Spain, Sweden and Switzerland."
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 januari 2005, 21:04
h4ns's schermafbeelding
h4ns h4ns is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hans
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Locatie: Soest
Berichten: 171
Stuur een bericht via Instant Messenger naar h4ns Stuur een bericht via MSN naar h4ns Stuur een bericht via Yahoo naar h4ns
Mocht je nou toch kiezen voor MapSonic, hou er dan rekening mee dat als je bijvoorbeeld naar Frankrijk gaat je in Belgie ergens moet wisselen tussen de kaart van de BeNeLux en Frankrijk, omdat je niet in 1 x door kunt navigeren over verschillende kaarten (het zou kunnen dat dat in de laatste versie is opgelost). Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit of je 1 grote of meerdere kleine geheugenkaarten koopt.

-Hans
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023