Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 maart 2013, 14:23
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Touchstone hapert met Pre3

Ik heb een tijdje terug een Touchstone voor m'n PRe3 aangeschaft. Dit is de gewone Palm touchstone, dus niet de zeldzame HP touchstone. In het begin leek het wel goed te werken, maar na een tijdje viel af en toe het contact met de Pre3 weg. Dat is heel lastig want op het moment dat het contact weer hersteld, klinkt er een riedeltje. Dat is vooral 's nacht vervelend, want dan hoor je steeds die bliepjes. Ik heb wel eens geprobeerd met het geluid uit 's nachts, maar dat is geen oplossing, want dan hoor je nog steeds het gezoem geluid, plus dat ik regelmatig vergat het geluid 's ochtends weer aan te zetten.

Zijn er meer mensen met een Pre3 en een Touchstone oplader en herkennen dit verschijnsel? Heeft misschien iemand hier iets op gevonden?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 maart 2013, 15:15
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Richard van Mobile Tech Center heeft mij hiermee kunnen helpen, schijnt iets te zijn in de achterklep van de Pre3.

Voor dat riedeltje bestaat een prewarefix, maar ik kan even niet op de naam komen.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 maart 2013, 09:27
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Moest jouw telefoon daarvoor terug gestuurd worden naar Richard, of was het iets wat je zelf kon doen?

Als je de naam van die prewarefix nog te binnen schiet, dan hoor ik het graag.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 maart 2013, 21:01
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Riedeltje is idd een patch voor in Preware (zoek even op Charging) . Had een soortgelijk probleem met het opladen van mijn Pre2. Op een gegeven moment wilde hij helemaal niet meer opladen. Heb toen achterklep vervangen en toen deed ie 't weer.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 maart 2013, 14:58
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Heb inderdaad een patch gevonden, hij heet 'No Charging Banner on AC or Touchstone'. Het werkt goed, ik m'n touchstone weer gebruken.

Ik ben even verder gaan zoeken tussen de patches, want wat ik eigenlijk ook zoek is een patch welke het 'Power Button Hold' menu uitschakelt. Het komt regelmatig voor dat als ik de Pre3 in m'n broekzak heb en dan buk, dat dit menu (met bijbehorend toontje) tevoorschijn komt. Dat menu heb ik helemaal geen behoefte aan, dat mag van mij weg. Ik kan daar alleen geen patch voor vinden. Heeft iemand anders daar iets op gevonden?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023