Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 februari 2007, 12:27
Pedro_E
Guest
 
Berichten: n/a
TomTom 5 installeren op Treo 650

Ik heb vorig jaar een "Compleet op weg" pakket van KPN gekocht, bestaande uit ;palmOne Treo 650 + TomTom Navigator 5. Hierbij zat een SD geheugenkaart met de Benelux kaarten al bij. Daarnaast zitten er de de CD's met de kaarten Benelux en West Europa erbij, die je zelf op een SD-geheugenkaartje moet zetten. Dus ik heb me een geheugenkaartje van ScanDisk 2.0GB aangeschaft, en daar via een kaartlezer de kaarten van West Europa op gezet. Alleen als ik het kaartje dan vervolgens in de Treo stop, zie ik wel hoeveel geheugen ik van het kaartje gebruikt hebt, maar ik zie geen bestanden. En voor de rest doet het niks, dus geen TomTom. Aangezien ik niet zo veel verstand van dit heb weet ik niet meer wat te doen. Winkel kan me ook niet helpen, en de treo is zelfs al teruggestuurd voor reperatie waarbij ze het moederbord vervangen hebben. Ik hoop dat ik hier verder kom. BTW de voorgeinstalleerde versie van TomTom Benelux werkt wel gewoon.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 februari 2007, 12:37
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dit is niet lullig bedoeld, maar als je gaat aanmodderen ZONDER de handleiding te lezen, dan kun je hier ook niet veel hulp vinden. Treo's terugsturen voor reparatie e.d. is niet nodig, als je de handleiding gelezen had. De handleiding is te vinden in het Tomtom pakket, en een digitale versie is altijd te vinden op de installatie CD, of op de website van Tomtom, bijv. hier:

TomTom, draagbare GPS auto navigatie systemen - Support home - Hoe installeer ik TomTom NAVIGATOR 5 op mijn palmOne Tungsten T3?

Loop deze handleiding stap voor stap door. Jouw installatie komt identiek overeen met de beschreven stappen. Waarom zou het immers voor jou moeten afwijken en voor duizenden andere gebruikers niet?

Ik weet niet naar wat voor tips je hier op zoek bent, maar de enige tip die je uberhaupt tot nu toe kunt krijgen is dat je stap voor stap moet doen wat er in de handlelding staat, en dan heel letterlijk meldt bij welke stap je vast komt te zitten, of waar de installatie mislukt. Succes.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 februari 2007, 13:08
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Misschien moet je de installatie proberen via de hotsync manier. Dus kaartje in TREO en dan via de stap voor stap procedure de boel installeren. Het duurt en stuk langer dan via de cardreader, maar voor mij werkte dit wel.
Verder kunnen wij je pas echt helpen als we precies weten waar het tijdens jouw installatie fout gaat. Wat heb je ervoor gedaan en wat zou je nog moeten doen, welke eventuele foutmeldingen krijg je.

Overigens heb ik hier exact hetzelfde pakket liggen. Heb de procedure 2 maal doorlopen, 1 maal voor vriendin en 1 maal voor vader. Stap-voor-stap
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023