Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 maart 2008, 11:19
mailer mailer is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pixi Plus
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Locatie: Het Gooi
Berichten: 131
Thumbs down TomTom storing

Het blijft toch ook behelpen met die helpdesks.
Ik gebruik al enkele jaren de Navigator 5.*** op mijn T|X en nu op de Treo 680. Met de Benelux-plus kaart en de Duitsland kaart.
Allebei netjes gekocht, niet stout geweest...
En dan, op een ochtend, komt er bij het opstarten zo'n juridisch paginaatje en als je dan verder gaat, en een kaart moet kiezen, wordt er plotseling om een Activatiecode gevraagd.
Die had ik natuurlijk mooi ergens opgeschreven, maar hij werd niet correct bevonden. Terwijl ik geen enkele wijziging had aangebracht op de Treo.
Nog maar een paar codes er achteraan gedonderd, maar helaas pindakaas.
Dan maar een mailtje naar TT support. Ik moet zeggen dat er vrij snel iemand belde en met die man aan de telefoon hebben we samen al die dingen nog een paar keer doorgeexcerceerd, maar niets hielp.
Dus hij stuurt mij een mailtje met een linkje erin voor nieuwe kaarten. Gratis dacht ik. Maar die link bracht me alleen maar naar een soort wizzard hoe je nieuwe kaarten installeert, maar je moet ze wel eerst kopen !!
Nou en dat was het. Nog een keer of twee gebeld, maar: bekijk het maar.
Kortom, ik vind dat TT zich zo ongelooflijk heeft dichtgetimmerd dat zelfs het eigen personeel er niet meer uit komt.
Je durft dat ding niet meer op te starten, bang dat er wat fout gaat.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023