Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juli 2006, 16:09
eliah97
Guest
 
Berichten: n/a
Problemen met sd-kaart viamichelin en zire 31

Ik heb twee zire's 31. Ik heb een geheugenkaartje gekregen bij een van de twee waarmee op allebei de zires viamichelin probleemloos werkt. Ik wil echter via michelin op een grotere sd-kaart zetten maar het lukt me niet. In Viamichelin, waar je de kaart kunt wijzigen staat: benelux.fdp (card 1) Als ik die aanklik krijg ik de melding: De kaart kan niet geopend worden. Als ik echter het andere kaartje er weer in doe, werkt alles weer prima. Ik ben op de grotere sd-kaart al bezig geweest met andere mappen aanmaken, bv. mapsonic_maps en VMCarto_maps, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik ben er nu al drie dagen mee bezig en wordt er een beetje kierewiet van. Kan het aan de sd-kaart liggen, (meer dan 60x) of aan het merk? Ik probeer nog wel een poosje maar het zou heel fijn zijn als iemand me kan vertellen wat ik over het hoofd zie. Op het moment droom ik er zelfs van 's nachts. Lijkt me niet echt goed..... oh ja de kaarten zijn fdp, maar er staan ook andere bij. Viamichelin is de versie met drie icoontjes in een hoofdmenu als beginscherm, ik weet niet welke versie dit is.

eliah97
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 februari 2007, 10:27
onedarkman
Guest
 
Berichten: n/a
eliah97,

denk toch dat het aan de kaart ligt.ik heb net zelfde probleem en heb het voorgelegd aan de support afdeling van palm.
hieronder zie je hun opmerking.

Thank you for contacting Palm Technical Support.

Your case number is 1-168385023.

Please check that the sd card is one of those supported by palm. Is palm written on the back of the sd card? Please check our website to see suitable sd cards for your unit.
Also remember to format the card before use.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 februari 2007, 11:00
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Brayen, welkom bij de Palmclub!

Aardig dat je je ervaringen hier even meldt (al is de thread ook al weer een half haar oud ) maar het antwoord dat je van Palm hebt gekregen is een typisch helpdesk-antwoord. Oftewel, een nietszeggend antwoord . Nagenoeg alle SDcards zijn geschikt voor Palmpda's. Alleen sommige groottes worden officieel niet ondersteund en je hebt ook zogeheten pirate sdcards maar die werken na verloop van tijd op geen enkel apparaat meer.
De tekst "Is palm written on the back of the Secure Digitalcard?" is echt kul: ik durf te stellen dat van de leden van de Palmclub die sdcards gebruiken, 99% sdcards gebruikt waarop geen Palm achterop staat, en dat deze groep geen problemen heeft met die sdcards.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023