Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 500v (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juli 2010, 09:53
jaapvanderlaan1960 jaapvanderlaan1960 is offline
Junior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 22 juni 2010
Berichten: 3
Probleempje met synchronisatie

Onlangs tweedehands een Palm Treo 500V gekocht.

Na wat aanloopproblemen (de vorige eigenaar had de synch niet uitgezet en daarom kreeg ik al zijn agendaitems te zien etc. etc.) werk ik er aardig mee.

Het synchroniseren van agenda, contacten en zo is geen probleem. Wel die van bestanden. Bij het installeren van de software verscheen er op mijn bureaublad keurig een map met daarin my files, my pictures etc. etc. Die was voor het synchroniseren. De bestanden die daarin gedaan werden kwamen keurig terecht op de Treo in de gelijkgenaamde mappen. Prachtig!

Maar... ik wil de bestanden liever op de in het toestel zittende kaart hebben. En dus niet in het hoofdgeheugen. Plaats ik ze op de Treo vanuit het hoofdgeheugen naar de storage card dan verdwijnen ze ineens uit de map die op mijn bureaublad staat... En zegt het ding wel dat er gesynchroniseerd wordt maar... kan ik ze op mijn pc nergens terugvinden...

Iemand een idee misschien?

Groeten,
Jaap
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023