Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 november 2013, 19:38
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Afscheid (2)

Sneller dan verwacht ben ook ik opgegaan in de Wereld van de Andere Smartphones. Bij mij gaf het gemis van een Sonos-controller de doorslag (voor wie niet weet wat dat is: zoek het op en schaf het aan!).

Hoe blij ik ook ben met mijn nieuwe, supergoedkope Chinese Huawei, pas nu valt op hoe goed doordacht - en vooral hoe mooi! - het WebOS-systeem ontworpen is. Zelfs de vorm van mijn Pre3 verkies ik achteraf verre boven het rechthoekige geval dat nu zo duidelijk dwars in mijn zak zit, ook al is die laatste aanzienlijk lichter.

Maar de kwaliteit van de apps vergoedt alles. Van mijn meest gebruikte toepassingen op de Pre3 heb ik een Android-equivalent gevonden - en in alle gevallen zijn die superieur. Absoluut weergaloos is de spraakherkenning, die zovele apps aanzienlijk makkelijker in het gebruik maakt.

De Pre3 zal ik niet verkopen, daarvoor is hij mij te dierbaar. Maar in daadwerkelijk gebruik is het verschil met zelfs zo'n simpel Chinees bulk-product gewoon te groot.

Dank voor alle hulp die ik in de afgelopen jaren van jullie mocht ontvangen. De link naar deze website zal ik nog lang intact houden, al was het maar omdat het dagelijkse inloggen nog lang in het motorische geheugen zal blijven zitten.

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023