Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 oktober 2005, 12:05
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
Question Treo 650 bluetooth headset op de fiets

Hallo,

Ik heb naast mijn Treo 650 een oude SonyEricsson HBH-30 bluetooth headset, maar eigenlijk wil ik een betere headset. Ik zou deze met name willen gebruiken op de fiets en HBH-30 is niet te verstaan door anderen .

Heeft iemand goede ervaringen met een Bluetooth headset op de fiets, samen met de Treo 650, en met name mbt de verstaanbaarheid voor diegene die je belt?

Thx, GZK
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 oktober 2005, 12:24
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Windgeruis zul je altijd hebben, maar de 'officiele' Treo Bluetooth headset van Palm gaat hier redelijk mee om. Al stap ik meestal even af als ik gebeld wordt, of pleeg ik mijn belletje voor ik ga fietsen. Het werkt wel, maar het gaat gewoon veel beter als je stil staat. Wat in ieder geval wil helpen is om de Treo zo dicht mogelijk in de buurt van de headset te dragen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 oktober 2005, 12:49
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Ik sluit me aan bij Roel.
Bellen op de fiets is door de wind altijd een crime; of je dat nou doet met een gewone gsm in je hand, via een bedrade headset of via bluetooth...
En sowieso is het verstandig de afstand niet te groot te maken en nog belangrijker: treo en headset aan dezelfde kant van je lichaam dragen (linkeroor naar rechterbroekzak werkt niet echt fijn, dan ben je zelf de storende factor).

Dus volgens mij kun je dan het beste kijken naar de bouw van de bluetooth set en niet zozeer naar de techniek. Als je een iets langere hebt, zit de microfoon dichter bij je mond etc. etc.

Ik heb zelf een Jabra en ben daar zeer over te spreken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 november 2005, 08:23
Speijk Speijk is offline
Senior lid
Voornaam: Rob
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 april 2005
Locatie: Houten
Berichten: 76
Stuur een bericht via ICQ naar Speijk Stuur een bericht via MSN naar Speijk
Ik heb de officiele BT headset van Palm. Ik vind de geluidskwalitiet verbazend goed. Ik gebruik hem liever als de ingebouwde speaker van de Treo zelf want de geluidskwaliteit van de Treo hallt het niet bij die van de headset.

In mijn cabrio (peugeot 205 CTI) kan ik nog fatsoenlijk telefoneren tot 80~100 km/h afhankelijk van de windrichting met mijn dak open. Moet het op een fiets toch ook lukken lijkt me.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023