Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 oktober 2005, 15:53
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
E2 incl. WIFI voor 229,- euro

Een ongevraagd advies, maar voor wie gecharmeerd is van de prijs van de T|E2 maar naar de T|X neigt ivm wifi, heeft palm de keus nog wat gecompliceerder gemaakt.

Palm heeft nml het E2 wifi pakket: 229,- euro voor de E2 en de WIFI SDIO-adapter

http://eurostore.palmone.com/is-bin/...042R%5BEMEA%5D


(waar dit topic thuishoort weet ik niet zo goed. Ik zie het zelf als 'ongevraagd koopadvies' en kon via search geen eerdere topic hierover vinden. Maar als het beter elders past> ga je gang).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 oktober 2005, 13:19
sekhmet sekhmet is offline
Lid
Voornaam: Erik
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 27
En de prijs van de WIFI kaart is van 115 naar 50 EURO verlaagd, heb er meteen één besteld
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 oktober 2005, 09:16
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Dat is inderdaad een heel grote verlaging! Ben van plan om er nu ook een te bestellen maar waarom zouden ze deze prijsverlaging hebben gedaan? komt er binnenkort een nieuw model met ook nog geheugen?
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 oktober 2005, 16:19
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaiJun
Dat is inderdaad een heel grote verlaging! Ben van plan om er nu ook een te bestellen maar waarom zouden ze deze prijsverlaging hebben gedaan? komt er binnenkort een nieuw model met ook nog geheugen?
Ik sluit niks uit, maar daar zijn nog geen geruchten over. Ik zou dus niet op een snelle introductie van een 'E3' rekenen. Wat zou je die willen geven dat beter is dan de E2 maar minder dan de TX??
Het heeft waarschijnlijk meer te maken met de groeiende WIFI-populariteit/ hype. Als je dan een E2 pakt en daarbij de SDIO WLAN adapter optelt, zit je zowat op de prijs van de nieuwe TX.
Door de introductie van de TX voor dezelfde prijs als de T5, krijg je in dat segment meer waar voor je geld. Dan moet je dus de E2 in prijs verlagen of upgraden. Dat laatste is nu als het ware gedaan door voor een stuk minder geld WIFI erbij aan te bieden.

Dus: geen behoefte aan een groot scherm, wel aan WLAN> E2 pakket ipv TX en je houd nog geld over ook (voor je navigatie-set )
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 oktober 2005, 16:44
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Ik doelde eigenlijk op een nieuw WIFI kaartje van Palm... Weet iemand daar misschien wat van?
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 oktober 2005, 18:02
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaiJun
Ik doelde eigenlijk op een nieuw WIFI kaartje van Palm... Weet iemand daar misschien wat van?
ach so...
dat is wel een logischere vernieuwing ja...
weet ik helaas niks van.. weet wel dat ik het behoorlijk irritant vind dat er honderden wifi sdio kaartjes zijn (nou, ok, tientallen) die het allemaal niet op Palm doen...
met geheugen, minder energieverbruik, minder groot (fysiek) etc...

Het zou prettiger zijn als palm met een upgrade zorgt dat al die kaartjes werken dan dat palm zelf een nieuwe gaat uitbrengen....

maar ik zal me verder bij de draad houden: ook voor wie geen wifi wil, maar wel een E2 is het advies de bundel te kopen. Het overbodige kaartje levert via de verkoop meer op dan het verschil met een 'kale' E2...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 19 oktober 2005, 18:23
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
ach so...
dat is wel een logischere vernieuwing ja...
weet ik helaas niks van.. weet wel dat ik het behoorlijk irritant vind dat er honderden wifi sdio kaartjes zijn (nou, ok, tientallen) die het allemaal niet op Palm doen...
met geheugen, minder energieverbruik, minder groot (fysiek) etc...

Het zou prettiger zijn als palm met een upgrade zorgt dat al die kaartjes werken dan dat palm zelf een nieuwe gaat uitbrengen....
Helemaal mee eens!

Nu maar weer verder on-topic dan....
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023