Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 februari 2001, 14:22
Gerrie Evers
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Het lukt niet om op een goede wijze te syncen. Ik heb een palm Vx en outlook2000, tijdens het syncen gebeurt er van alles behalve dat er data over komt. Wat doe ik niet goed?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2001, 16:31
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Iets meer info over je configuratie is welkom, nu kan ik er niet veel van zeggen.
Heb je pocketmirror geinstalleerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 februari 2001, 17:51
Gerrie Evers
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk
Iets meer info over je configuratie is welkom, nu kan ik er niet veel van zeggen.
Heb je pocketmirror geinstalleerd?
Deze heb ik geinstalleerd. Ik heb een Palm Vx os 5.2(?) en Outlook2000. Na synchroniseren staat in het log:

OK mail with 67 message(s)
Ok Outlook Calendar - HP with 2 message(s)
OK Outlook contacts, etc

Kijk ik echter in de Mail of Calendar is er zowel op de Palm als in Outlook niet toegevoegd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 februari 2001, 22:21
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
palm os 5.2?????

Heb je al eens in datLog gekeken op je desktop? Daar staat namelijk de inhoud van die vele messages. Vaak als hotsync een message geeft is er iets niet vlekkeloos gegaan (dubbele gegevens etc.) Het lezen van die messages op je desktop kan dus al een hoop verduidelijken.

Heb je de instellingen van Pocketmirror wel goed staan? (ik heb de apps op "synchronize" en system op "handheld overwrites desktop")
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 februari 2001, 22:43
Gerrie Evers
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob
palm os 5.2?????

Heb je al eens in datLog gekeken op je desktop? Daar staat namelijk de inhoud van die vele messages. Vaak als hotsync een message geeft is er iets niet vlekkeloos gegaan (dubbele gegevens etc.) Het lezen van die messages op je desktop kan dus al een hoop verduidelijken.

Heb je de instellingen van Pocketmirror wel goed staan? (ik heb de apps op "synchronize" en system op "handheld overwrites desktop")
Uiteraard bedoel ik met OS 3.5.2
Ik heb de settings zo gezet zoals je hebt aangegeven, echter zonder resultaat. Alle mail wordt getruncated. Ik ben(nog)niet zo'n ervaren gebruiker daar zal het wel aan liggen. Ik doe ongetwijfeld iets niet goed maar kom er nog niet achter wat dit is.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 februari 2001, 08:15
francois
Guest
 
Berichten: n/a
Wellicht de verkeerde set folders?

Ik weet niet of je ook een koppeling met bijvoorbeeld de Exchange server gebruikt. Mocht dit het geval zijn dan is het wellicht zo dat je in de verkeerde set folders kijkt.

De Chapura conduit (Pocket mirror) synchroniseert maar met 1 set folders en als ik het goed heb is dit je primaire mailbox.

Mijn suggestie: controleer de installed services en check op de aanwezigheid van meerdere (personal) folders.

Francois
Met citaat reageren
  #7  
Oud 02 februari 2001, 15:33
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Citaat:
Heb je al eens in datLog gekeken op je desktop? Daar staat namelijk de inhoud van die vele messages. Vaak als hotsync een message geeft is er iets niet vlekkeloos gegaan (dubbele gegevens etc.) Het lezen van die messages op je desktop kan dus al een hoop verduidelijken.
Heb je al gekeken? Wat stond er?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023