Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 april 2004, 23:46
hkklein
Guest
 
Berichten: n/a
Question Problemen bij synchroniseren met Outlook

Sinds enkele dagen heb ik mijn eerste PDA (Sony Clié TG50/E). Nu ondervind ik bij het synchroniseren van Outlook-gegevens met Intellisync naar mijn PDA de volgende problemen:
1. De algemene contactgegevens (wanneer heb ik wie gebeld en wat hebben we daarbij afgesproken) in Outlook heb ik als "Body" met het onderdeel "Note" van Sony Clié verbonden. Bij controle van deze gegevens blijk dat bij grotere hoeveelheden tekst slechts een gedeelte wordt gesynchroniseerd. Wat is daarvan de reden? Kan het zijn dat het onderdeel "Note" slecht een beperkte hoeveelheid data kan bevatten? En zo ja, is dit te veranderen? Ik wil heel graag al mijn algemene notities van mijn contactpersonen zien.
2. Bij het synchroniseren met Bluetooth moet ik de wijzigingen accepteren door op de knop "Accept" te drukken. Dit kan alleen via een dialoogscherm op het beeldscherm van m'n computer. M'n PDA-scherm laat dit dialoogscherm niet zien. Heel onhandig dus wanneer je met je PDA op het terras zit. Kan dit anders?
3. Wanneer ik het onderdeel "Agendus (wie kan me trouwens vertellen wat ik met dit onderdeel kan doen?) van de Sony Clié kies krijg ik de volgende foutmelding en loopt m'n PDA helemaal vast: "Fatal Alert. MemoryMgr.c, Line:3564, NULL handle". Wie kan me vertellen wat hier aan de hand is?
Is zou erg geholpen zijn met de antwoorden en adviezen van enkele ervaren gebruikers.

Harrie Klein
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 april 2004, 09:42
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Agendus is een uitgebreide agendavervanger, ziehier, blijkbaar is de installatie verkeerd gegaan dat je de foutmelding krijgt. Het opnieuw installeren van het programma zou de foutmelding moeten verhelpen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 april 2004, 09:57
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Er is voor memo's een 4K limiet. Er zijn diverse manieren om deze te omzeilen. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar een oplossing als: keySuite (specifiek KeyNotes), zie de beschrijving van:

http://www.bargainpda.com/reviews/de...p?reviewID=202


en: http://www.chapura.com/keysuite_keynotes.php

"Note size may reach 24 KB in KeyNotes, just like in Outlook. This allows six times the amount of content that can be stored in a note in the built-in Palm Memo Pad."

Ik kan op mijn PC instellen met Bluetooth (na het verbinden). Always allow this device to access this service.
Ik heb dit aangevinkt en hoef het opzetten van een BT-verbinding nooit meer te bevestigen. (Mijn combinatie; T3 met Windows 2000). Misschien moet je even verder zoeken?
__________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023