Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 maart 2003, 10:36
rmtimmers
Guest
 
Berichten: n/a
Security Tungsten-T

Ik ben eigenlijk op zoek naar een beveiligings programma waarbij je de stylus niet hoeft te gebruiken.

Het mooie van de Tungsten is namelijk dat je deze kan bedienen met één hand. Dus als je snel een telefoonnummer of iets wilt opzoeken. Maar telkens als ik mijn Palm aan wil zetten dan moet ik toch eerst mijn stylus pakken om bij security op keyboard te drukken en om mijn password in te voeren. Of zelfs als ik met grafitti wil schrijven mijn Tungsten open schuiven.

Is er een beveiligingsprogramma waarbij ik mijn stylus niet hoef te gebruiken maar waar ik bijvoorbeeld met een toetsencombinatie mijn Palm van de beveiliging af kan halen. bv. 2x agenda-toets en 1x todo-toets of iets dergelijks.

Of een beveiligingsprogramma waarbij een keypad op het scherm komt waarbij je het desnoods met je vinger kunt doen.

Kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt.

RoelT
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2003, 10:43
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Kijk bijvoorbeeld naar Power 1.2 , of naar BTToggle van dezelfde maker.

En voor graffitischrijven hoef je je unit niet te openen, als je gebruik maakt van Graffiti Anywhere .

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2003, 11:34
rmtimmers
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik inderdaad het programma StayOff dit werkt ook met 2 toetsen tegelijk indrukken om het toestel aan te zetten. Pijltje naar beneden en de aan/uit knop. Dit werkt al wel vrij aardig.

Maar iemand die dit weet en mijn Palm vindt of op een andere manier in handen krijgt, die heeft gelijk alle gegevens. Daarom was ik eigenlijk benieuwd of er iets is wat meer beveiliging geeft. Dus bijvoorbeeld 3 toetsen indrukken in een zelf te bepalen volgorde of iets dergelijks.

Of een groot toetsenbord net zoals bij de pocketpc, deze toetsen kun je makkelijk met je vingers intoetsen zonder de stylus.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 maart 2003, 11:47
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Misschien heb je iets aan TealLock ?

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 maart 2003, 13:10
rmtimmers
Guest
 
Berichten: n/a
Super!

Ik heb Teallock gedownload en dit is precies wat ik zoek. Elke button staat voor een cijfer en hiermee kun je dus je eigen code intoetsen. Dus nu heb ik inderdaad geen stylus meer nodig. Ideaal.

Bedankt voor de snelle reacties.

RoelT
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023