Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 500v (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 januari 2010, 10:49
r.ykema r.ykema is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 11 januari 2010
Berichten: 1
Sync probleem Treo 500 & Windows 7

Hallo,

Sinds kort heb ik Windows 7 op mijn pc. Nu kan ik op geen enkele manier meer synchroniseren. Het Mobile Device Center doet het niet. Is er iemand die een oplossing heeft voor dit probleem. Een andere dan Windows XP er opnieuw opzetten dan he.........


Alvast bedankt.

Rene
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2010, 19:20
MikeO MikeO is offline
Lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 20
Dit moet wel werken want gebruik het ook in deze omgeving.

Zorg er wel voor de je de telefoon niet aansluit als je windows gaat installeren. Na installatie de Treo aansluiten aan de PC en Windows herkend de Treo direct en start Mobile Device Center.

Daarna even de juiste opties kiezen om te synchroniseren en klaar is het.

Net de PC weer opnieuw geinstalleren en deze stappen uitgevoerd op Windows 7 64 Bits. Binnen 2 minuten klaar.

Je kunt Mobile Device Center even opnieuw downloaden en installeren als hij het niet doet.

Soms wil het ook helpen als je nadat je de GSM hebt aangelosten om even via Windows Update te kijken voor updates voor je GSM. Dit wil soms ook helpen.

Als dat niet helpt even duidelijk omschrijven welke melding je krijgt en wat er precies gebeurt want dat is lastig met alleen de melding dat Mobile Device Center het niet doet.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023