Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 juni 2006, 21:08
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Thumbs up [Aktie] PalmAddicts-korting op nieuwe versie SlovoEd.

Paragon Software, bekend van hun Can't Stop Solitaires Collection en Dutch Piloc, heeft een nieuwe versie (versie 6.0) van hun PalmOS SlovoEd woordenboeken uitgebracht en geeft voor de PalmAddicts een mooie introduktiekorting.
Tot 31 juni gaat er 50% van de prijs af als je de promotiecode SLP50 invult bij je aankoop op de shoppagina. Klik op 'recalculate' en de korting wordt verrekend.

Als je altijd al graag een aantal woordenboeken had gehad op je Palm, maar wat opzag tegen de prijs of de vorige aktie gemist hebt, dan is dit een nieuwe kans.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif DuEn_list1.gif‎ (8,2 KB, 16x gelezen)

Laatst gewijzigd door Smaus; 08 juni 2006 om 21:45.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2006, 03:53
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Thumbs up Nu 70% korting tot 21 juni!

Volgens dit bericht op TechnoPalm wordt het nog beter!
Je krijgt nu via de website van Palm dictionaries maar liefst 70% korting tot 21 juni, wanneer je gebruik maakt van de promotiekode SLD70.
Op die manier kost de 'SlovoEd Classic English-Dutch dictionary for Palm OS' van $29.95 slechts $8.98, wat neerkomt op een 7,5 euro. Er wordt nog wel BTW gerekend van ??% voor Europese klanten.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juni 2006, 08:38
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Volgens dit bericht op TechnoPalm wordt het nog beter!
Je krijgt nu via de website van Palm dictionaries maar liefst 70% korting tot 21 juni, wanneer je gebruik maakt van de promotiekode SLD70.
Op die manier kost de 'SlovoEd Classic English-Dutch dictionary for Palm OS' van $29.95 slechts $8.98, wat neerkomt op een 7,5 euro. Er wordt nog wel BTW gerekend van ??% voor Europese klanten.
driewerf hoera
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juni 2006, 10:52
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Paragon Software, bekend van hun Can't Stop Solitaires Collection en Dutch Piloc, heeft een nieuwe versie (versie 6.0) van hun PalmOS SlovoEd woordenboeken uitgebracht en geeft voor de PalmAddicts een mooie introduktiekorting.
Tot 31 juni gaat er 50% van de prijs af als je de promotiecode SLP50 invult bij je aankoop op de shoppagina. Klik op 'recalculate' en de korting wordt verrekend.

Als je altijd al graag een aantal woordenboeken had gehad op je Palm, maar wat opzag tegen de prijs of de vorige aktie gemist hebt, dan is dit een nieuwe kans.
wat mij betreft ook de enige reden om in de toekomst de palm pda te blijven gebruiken; de woordenboekjes dus. Hoewel verre van perfect, de echte papieren zijn uitgebreider. Dat zou m.i. niet zo mogen zijn.
Ook een slecht teken denk ik zo'n prijsdaling. Wil je de komende jaren nog genieten van de palm: Let op de koopjes -liefst tx- om er nog jaren plezier van te hebben.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 juni 2006, 12:43
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
Hoewel verre van perfect, de echte papieren zijn uitgebreider. Dat zou m.i. niet zo mogen zijn.
Ja, zowel wat aantal woorden als prijs betreft is een pocket beter.
Vb
pocket NL-DE: 37.000 9.95€
pocket DE-NL: 41.000 9.95€
SlovoEd: NL-DE 29 657 DE-NL 32450 60$ (=50€)
Toch wel een behoorlijk verschil.
Gelukkig zijn er af en toe akties, zodat 15€ wat meer in verhouding is.
En als je wat grasduint tussen de verschillende woordenboeken zie je toch wel enorme verschillen in het aanbod. In bepaalde woordenboeken heb je veel meer woorden vb (Engels-Duits tov. Duits-Nederlands) of meer keuze in de uitvoering (compact - classic - luxe) (en dus ook prijs). Wat dat betreft is Nederlands ook niet de beste serie.
Citaat:
Ook een slecht teken denk ik zo'n prijsdaling.
Nee, ik denk toch eerder dat het een marketingtruuk is: Een aantal oplettende mensen kopen de woordenboeken tijdens de beperkte promotieperiode. Onder het jaar tonen ze die aan vrienden en kennissen, die ze dan tegen de volle pot aanschaffen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 juni 2006, 23:22
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Hm, ik probeer een paar woordenboekjes te scoren maar bij het betalingsdeel blijft de boel hangen. Als ik dan bij support het formulier invul gebeurd er ook niets....
Vraag mij af of paragon nog van plan is verder te bestaan..
Heb zo'n vermoden dat het morgen tijd wordt om een credit card maatschappij belletje te gaan doen..
__________________
Vodafone, Sim-Lock vrij, FW01.71, SW Treo650-1.20-ENA
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 juni 2006, 00:54
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2003
Hm, ik probeer een paar woordenboekjes te scoren maar bij het betalingsdeel blijft de boel hangen. Als ik dan bij support het formulier invul gebeurd er ook niets....
Vraag mij af of paragon nog van plan is verder te bestaan..
Heb zo'n vermoden dat het morgen tijd wordt om een credit card maatschappij belletje te gaan doen..
De betaling loopt toch over de site van Handango?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 juni 2006, 07:00
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Uiteindelijk opgelost. Probleem lijkt te hebben gezeten in foutieve naam credit card (stond niet echt duidelijk dat het de naam op de cc moest zijn) waarna het wel goed ging. Blijft staan dat support form van sloved/paragon gewoon niet werkt.
__________________
Vodafone, Sim-Lock vrij, FW01.71, SW Treo650-1.20-ENA
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023