Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 14 juni 2005, 14:49
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Ik wilde net gaan vragen of je in je profiel je model even wil aanpassen naar Treo 650, toen ik je posting in de thread Hoeveel pda's heb jij al gehad? zag. Toen werd ik even stil...
inderdaad , ik wil toch echt mijn leven gaan beteren. De Treo 650 zal mij daar bij helpen hoop ik. Momenteel voldoet het toestel volledig aan de wensen dus dat zit al goed.

Ik zal snel mijn profiel eens aanpassen ook.

Groeten
Filip
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #642  
Oud 14 juni 2005, 14:51
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik ben momenteel op zoek naar een applicatie waarmee je kan bijhouden hoeveel minuten je per maand in totaal belt. Heeft iemand enig idee?
Met citaat reageren
  #643  
Oud 14 juni 2005, 14:56
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Ik ben momenteel op zoek naar een applicatie waarmee je kan bijhouden hoeveel minuten je per maand in totaal belt. Heeft iemand enig idee?
groene toets 1 of 2 maal indrukken afhankelijk van waar je start, call log selecteren


via call log kan je call timers raadplegen ... eventueel iedere maand resetten van de timers en hopen op niet teveel resets
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #644  
Oud 14 juni 2005, 15:03
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik had misschien iets specifiekers moeten zijn, ik heb een programma nodig die de belminuten onthoudt ook al moet je soft resetten . Moet toch al regelmatig soft resetten als ik iets wil instaleren.

Via de call log, kan ik enkel de "Call Totals" zien. Hoe kom je eigenlijk op de optie "Call Timers"?
Met citaat reageren
  #645  
Oud 14 juni 2005, 15:16
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Comet legt overzichtelijk al uw gesprekken op de Treo 600/650 vast.
Het Windows-programma Comet levert lijsten van inkomende en uitgaande gesprekken op de Treo. Met deze lijsten houdt u meer zicht op de kosten.

Kenmerken:
  • Afrekenen per maand (start van de rekening op elk moment)
  • Onderscheid in daluren en piekuren
  • Afronding van gesprekken zonder gespreksduur
  • Diverse filterinstellingen
  • Gespreksgroepen maken aan de hand van willekeurig veld (naam, maand, tijd, jaar, duur)
  • Totalen voor elke groep
  • Automatisch archiveren van gegevens op de desktop
  • Exporteren om in andere programma's te gebruiken
  • Snel zoeken
  • Bonus voor Natara DayNotez gebruikers: drievoudige verbinding tussen Treo, Comet en DayNotez
http://www.pdassi.nl/product.php?pf=...&prod_id=24618
Met citaat reageren
  #646  
Oud 14 juni 2005, 15:31
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Thanks, ik ga het even proberen.
Met citaat reageren
  #647  
Oud 14 juni 2005, 16:50
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
Op de TreoCentral forums staat nu deze thread over een Treo 650 GSM ROM-update naar versie 1.28 die deze maand nog bij palmOne zou moeten verschijnen.
Heb trouwens ook ergens gelezen dat de boel aardig in het honderd kan lopen als je een niet-officiele update (bijv. naar 1.23) hebt gebruikt en daar dan de officiele update van Palm overheen probeert te zetten. Dat zou wel goed balen zijn.
Met citaat reageren
  #648  
Oud 14 juni 2005, 18:10
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Dan nog maar geen upgrade. Wacht wel tot er positieve berichten zijn.
Ik gebruik op het ogenblik een trial van Phonetechnician en Takephone. Met phone technician kun je de beltonen en alarm regelen en tevens aangeven wanner dat het telefoongedeelte uit kan (bijv 's nachts) voor batterijbesparing
Takephone geeft een snellere toegang tot je adresboek, deze gaat gelijk zoeken wanner je namen of gedeelten daarvan invoert en werkt gelijk vanaf de "telefoon/start"toets.
Voordat ik eventueel deze programma's aanschaf zijn er gelijkwaardige freeware prgramma's? Is er ook nog freeware hackprogramma voor OS 5?

Laatst gewijzigd door SJ30; 14 juni 2005 om 22:41.
Met citaat reageren
  #649  
Oud 14 juni 2005, 18:43
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Ik had misschien iets specifiekers moeten zijn, ik heb een programma nodig die de belminuten onthoudt ook al moet je soft resetten . Moet toch al regelmatig soft resetten als ik iets wil instaleren.

Via de call log, kan ik enkel de "Call Totals" zien. Hoe kom je eigenlijk op de optie "Call Timers"?
dit is ook een software die dat doet :

http://www.palmgear.com/index.cfm?fu...1&prodID=54836
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #650  
Oud 14 juni 2005, 18:55
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld
Heb trouwens ook ergens gelezen dat de boel aardig in het honderd kan lopen als je een niet-officiele update (bijv. naar 1.23) hebt gebruikt en daar dan de officiele update van Palm overheen probeert te zetten. Dat zou wel goed balen zijn.

inderdaad even afwachten tot meerdere personen dit geladen hebben alvorens het zelf te proberen. Ik wil ook duidelijk weten wat de verschillen gaan zijn tussen 1.23 en 1.28 .. en of dit voor mij wel de moeite zal zijn.
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #651  
Oud 14 juni 2005, 20:07
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
inderdaad even afwachten
Hoezo "inderdaad"? Ik heb verdorie al heel naief ge-update naar 1.23. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Met citaat reageren
  #652  
Oud 14 juni 2005, 23:09
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SJ30
Takephone geeft een snellere toegang tot je adresboek, deze gaat gelijk zoeken wanner je namen of gedeelten daarvan invoert en werkt gelijk vanaf de "telefoon/start"toets.
Voordat ik eventueel deze programma's aanschaf zijn er gelijkwaardige freeware prgramma's? Is er ook nog freeware hackprogramma voor OS 5?
Phone application -> general preferences -> Typing dials phone number veranderen naar Typing starts contacts search doet volgens mij hetzelfde
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #653  
Oud 15 juni 2005, 00:20
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Citaat:
Phone application -> general preferences -> Typing dials phone number veranderen naar Typing starts contacts search doet volgens mij hetzelfde
Inderdaad doet deze zoekfunctie ongeveer hetzelfde. Takephone zoekt dan nog wat verder maar dat hangt ook weer af van de invoer in het adresboek.
Als er nou ook nog een programma of instelling is die batterij besparing oplevert dan kan ik Phonetechnician ook verwijderen.
Iemand nog een idee voor hackprogramma.
Ik wilde nog een batterijprogje draaien maar deze doet het alleen maar met een hackprogramma

Laatst gewijzigd door fransbr; 15 juni 2005 om 08:13. Reden: begin-eind van quote aangepast
Met citaat reageren
  #654  
Oud 15 juni 2005, 08:36
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld
Hoezo "inderdaad"? Ik heb verdorie al heel naief ge-update naar 1.23. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Met inderdaad bedoel ik even afwachten tot anderen de upgrade van 1.23 naar 1.28 gedaan hebben en zien hoe dat loopt. Trouwens ik denk dat het allemaal overroepen is , je kan zelf terug naar 1.15 gaan of naar andere versies indien je deze beschikbaar hebt. Denk dat de upgrade geen problemen zal geven , trouwens de upgrade is nog niet uit dus hoe kunnen mensen al zeggen dat het niet goed zal gaan ...


daarenboven ben ik momenteel zeer tevreden met mijn 1.23

groeten
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #655  
Oud 25 juni 2005, 19:28
gbooster
Guest
 
Berichten: n/a
Zijn er trouwens hier mensen die ook het probleem hebben dat het 'houdertje' waar je stylus in kan een beetje is verwijd, of in iedergeval (zoals hier) dat de stylus er heel erg makkelijk uitvliegt?
Met citaat reageren
  #656  
Oud 26 juni 2005, 00:06
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gbooster
Zijn er trouwens hier mensen die ook het probleem hebben dat het 'houdertje' waar je stylus in kan een beetje is verwijd, of in iedergeval (zoals hier) dat de stylus er heel erg makkelijk uitvliegt?
Ja, ik heb al bij 3 van onze exemplaren dit probleem gehad. Ik had gelukkig een setje reserve stylussen besteld van het 3-in-1 type, deze zijn iets dikker en blijven wel goed zitten. Een stukje plakband om je huidige stylus of een stukje foam in de houder (batterijcover weghalen en plaatsen) schijnt ook te helpen.

Olga
Met citaat reageren
  #657  
Oud 22 juli 2005, 21:14
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
De Treo 650 bevalt zo goed, dat ik er nu 1 heb voor iedere dag van de week.

Ok, niet zelf bedacht, maar tijdens deze Duitse PUG meeting (PUG=Palm User Group, wij zijn de DPUG) hebben ze zeven Treo 650's naast elkaar gelegd. Handig: voor iedere dag van de week een aparte Treo

Groeten, Roel
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Treo650Multiply_small.jpg‎ (54,1 KB, 28x gelezen)
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #658  
Oud 23 juli 2005, 11:34
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
ik hou het op handhelds én smartphones

na een dagje beurs draaien
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg verzameling.jpg‎ (58,7 KB, 48x gelezen)
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
  #659  
Oud 13 september 2005, 16:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik heb net een siliconenskin voor mijn nieuwe Treo 650 aangeschaft, maar deze is vele malen stroever dan mijn oude voor de Treo 600. Ik krijg mijn Treo 650 er met moeite in, terwijl dat met de Treo 600 een fluitje van een cent was. Ik vraag me af of er meerdere typen siliconenskins in de omloop zijn voor de Treo 650, m.a.w. wie heeft er een siliconenskin van de Treo 650 waarbij je niet excessief je Treo erin hoeft te duwen?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #660  
Oud 13 september 2005, 21:08
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Zijn ze allebei van Brando Gaz? Ik denk dat stroefheid juist een voordeel is, gezien je treo dan niet per ongeluk er uit kan vallen.

Zelf heb ik nog een probleempje, die wellicht al in deze thread behandeld is: bij het typen wordt "wel" automagisch omgezet in "we'll". ZEER vervelend om dat continu te verbeteren: het valt me nu pas op dat het toch een woord is dat ik erg vaak gebruik. Moet de taalinstellingen op een bepaalde manier op Nederlands ingesteld worden ofzo?
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023