Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #621  
Oud 13 mei 2005, 20:17
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Question

Verder echt niemand bij wie de Treo 650 crasht (gevolgd door een soft reset ) als je in de Calendar een kleur aan een bepaalde categorie wil toekennen ??? Soms kun je de kleur van een categorie veranderen maar als je daarna de kleur van een tweede categorie wilt wijzigen is het gelijk crash.
Met citaat reageren
  #622  
Oud 13 mei 2005, 20:36
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Firmware 1.23 beta is ook al uit, en daar heb ik dat probleem niet bij. Ik heb ook nog niemand gehoord met uberhaupt problemen met die firmware.
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #623  
Oud 13 mei 2005, 20:43
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik heb het idd gelezen op mytreo.net. Staan ook enkele tegenstrijdige berichten, sommige gebruikers vinden de 1.23 beta maar niks en willen terug naar 1.21. Ik denk dat ik nog maar even wacht tot PalmOne met de officiele update komt. Denk dat het veel werk is om alle bugs eruit te halen (er waren eerder geruchten dat de officiele update - v1.25 op 5 mei zou worden gereleased)
Met citaat reageren
  #624  
Oud 18 mei 2005, 21:55
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Weet iemand toevallig ook of er ergens een los batterij-klepje te koop is?
Afgelopen weekend is mijn treo tijdens de kermis 2x op het asfalt gevallen, en nu zit er nogal wat "steenslag" op... Ik baal er erg van, maar het meeste zit gelukkig op het batterij-klepje....
Hopelijk weet iemand waar ik zo'n ding vandaan kan halen...
Met citaat reageren
  #625  
Oud 23 mei 2005, 22:14
CenoByte
Guest
 
Berichten: n/a
AAAaaaaahhhhh, ook hier nu eindelijk een BLIJE Treo bezitter. Wat een fabuleus apparaat is het toch zeg..

Alleen wel jammer: ik schafte mRing aan voor de mp3 ringtones, moest daarna PalmTunes aanschaffen om er vervolgens achter te komen dat ik dan ook nog een memorycard nodig heb... Maar goed, de Treo zelf is een machtig mooi en handig apparaat!
Met citaat reageren
  #626  
Oud 24 mei 2005, 06:06
george's schermafbeelding
george george is offline
Gadgofiel
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 14 juni 2003
Locatie: Randstad
Berichten: 179
Die memorycard heb je toch al snel nodig als je fotoos gaat maken of er muziek of grote applicaties op gaat zetten als Metro (met al z'n steden) of SplashPhoto.
Succes met je Treo!
Met citaat reageren
  #627  
Oud 25 mei 2005, 15:50
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Question SRam TestApp v1.0 ???

Even een andere vraag: hebben jullie ook de applicatie "SRam TestApp v1.0" op jullie Treo voorgeinstaleerd? En weet iemand wat je ermee kan testen?

Volgens mij staat SRam voor Static Ram, maar heb nog niet kunnen achterhalen wat deze test precies doet.
Met citaat reageren
  #628  
Oud 31 mei 2005, 21:58
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Weet iemand toevallig of het mogelijk is in een sms een telefoonnummer in te voegen?
Ik ben hier naar op zoek geweest, maar dit is me nog niet gelukt helaas....
Met citaat reageren
  #629  
Oud 31 mei 2005, 22:36
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivos
Weet iemand toevallig of het mogelijk is in een sms een telefoonnummer in te voegen?
Ik ben hier naar op zoek geweest, maar dit is me nog niet gelukt helaas....
Gewoon typen of copy&paste? Als je via /L Lookup bedoeld, zo'n optie is er niet.
Met citaat reageren
  #630  
Oud 02 juni 2005, 22:34
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Ik heb de mogelijkheid om een 600 aan te schaffen. Ik weet dat een van de grote verschillen tussende 600 en de 650 de resolutie is. Ik vraag me af of ik dit verschil ga missen. De prijs van de 600 is maar een kwart van de 650 en dat is natuurlijk ook aantrekkelijk. Ik gebruik nu een clie sj30 en die heeft zo'n zelfde scherm als de 650. Ik gebruik bijna altijd de tweewekelijkse modus van Datebk5 en ik denk dat dit op een 600 niet echt er goed uit gaat zien. Zijn hier iedeen over?
Met citaat reageren
  #631  
Oud 03 juni 2005, 00:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De tweewekelijkse modus? Die gaat er inderdaad niet leuk uitzien. 2 regels per dag maximaal, en dan heb je plaats voor 14 letters. Stel op je SJ30 maar normale lettergrootte in (Menu - display options), in plaats van de kleine letters, dan zie je het verschil.

Je kunt wel voor small view kiezen, dan past er horizontaal wat meer op maar de letters worden er niet mooier van.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #632  
Oud 03 juni 2005, 07:07
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Ik gebruik de small view op de clie al en dat is goed te doen.
Het scherm van een Treo tov een Clie is bijna 1" kleiner, waarschijnlijk is bij de 650 de tweewekelijkse modus al niet meer leesbaar. Dan wordt het 1 week en ik denk dat dat natuurlijk wel goed te doen is op een 600. Jammer dat je niet even naar een winkel kan lopen om dit soort dingen uit te proberen. Iedereen heeft z'n eigen wensen maar je kunt niet alles van tevoren zien. Ik gebruik nu palm 4 versie en op de 5 versie van Palm zit toch ook een weekoverzicht in de standaardagenda (daarmee bedoel ik de hele week zien ook de "lege"dagen?
Met citaat reageren
  #633  
Oud 03 juni 2005, 10:06
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Volgens mij is er niets veranderd aan de agendasoftware, tenminste qua views dan. Je hebt dus nog die week view met kolommen per dag, maar nu met kleurtjes per categorie. Zie hier een voorbeeldje
Met citaat reageren
  #634  
Oud 03 juni 2005, 10:20
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
dat is nou juist hetgeen wat ik niet wil. Maar in de weekweergave van Datebk5 zie ik tenminste gelijk wat er deze week aan zit te komen en hoef ik niet de gekleurde balkjes aan te klikken.
Met citaat reageren
  #635  
Oud 03 juni 2005, 11:33
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Nou, dan is dat in ieder geval zeker

WeekView is ook los te downloaden bij Pimlico, de makers van DateBk 5. Ik weet niet of dat helpt, het lijkt me dat je gewoon DateBk5 blijft gebruiken. Maar op die pagina staat wel een screenshot van een 160x160 schermpje, dat geeft een idee van het Treo 600 scherm.

Overigens is dit wel off-topic, het gaat er nu om of het scherm van de Treo 600 afdoende is voor het grote overzicht. Dat lijkt me in een Treo 650 topic niet helemaal op z'n plaats.
Met citaat reageren
  #636  
Oud 03 juni 2005, 12:34
SJ30 SJ30 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 31 december 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Citaat:
Overigens is dit wel off-topic, het gaat er nu om of het scherm van de Treo 600 afdoende is voor het grote overzicht. Dat lijkt me in een Treo 650 topic niet helemaal op z'n plaats.
Je hebt gelijk, maar dat gebeurt ongemerkt. Maar om nou hetzelfde te posten in de treo 600 topic (waar het wel thuis hoort) wordt ook weer zo dubbelop. Ik heb in ieder geval aardig wat info en kan hiermee aan de slag.
Als de centjes geen rol zouden spelen dan werd het natuurlijk de 650 maar om het eens uit te proberen of de combinatie telefoon, agenda wat is, is dit een redelijk "goedkope" oplossing.

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 03 juni 2005 om 14:17.
Met citaat reageren
  #637  
Oud 13 juni 2005, 15:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Deze maand nog een officiële ROM-update? (1.28)

Op de TreoCentral forums staat nu deze thread over een Treo 650 GSM ROM-update naar versie 1.28 die deze maand nog bij palmOne zou moeten verschijnen.

Verbeteringen:
- meer vrij geheugen
- Versamail 3.0c
- verbeterde MMS app.
- Veel bugfixes en dus minder resets

Ik ben benieuwd, eerst zien, dan nog even wachten, dan anderen laten uitproberen en dan misschien geloven (ik heb die beta updates dan ook niet gebruikt ).

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #638  
Oud 13 juni 2005, 16:41
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Fijn Maar ik moet zeggen dat m'n Treo tot nu toe heel stabiel is (krappe week). Op één bug na geen resets . Om de één of andere reden kan ik de kleuren van de categorieën in de standaard Calender niet aanpassen of m'n Treo crasht. Soms ook niet, dus na proberen alles toch in kunnen stellen. Maar dat schreef bluevoice ook al zag ik...

Laatst gewijzigd door domo; 13 juni 2005 om 16:49.
Met citaat reageren
  #639  
Oud 14 juni 2005, 13:33
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Verder echt niemand bij wie de Treo 650 crasht (gevolgd door een soft reset ) als je in de Calendar een kleur aan een bepaalde categorie wil toekennen ??? Soms kun je de kleur van een categorie veranderen maar als je daarna de kleur van een tweede categorie wilt wijzigen is het gelijk crash.

ik heb het net gedaan , geen crash , geen enkel probleem gezien
__________________
Treo 680 user
Met citaat reageren
  #640  
Oud 14 juni 2005, 13:43
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palm_computer
Treo 650 user
Ik wilde net gaan vragen of je in je profiel je model even wil aanpassen naar Treo 650, toen ik je posting in de thread Hoeveel pda's heb jij al gehad? zag. Toen werd ik even stil...
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023