Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #441  
Oud 18 maart 2005, 11:09
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Citaat:
Hoe zit het met de combinatie van BT en TomTom of Mapsonic met een BT muis. Kunnen twee BT apparaten tegerlijkertijd communiceren met de Treo650. Volgens mij niet. Dus dan heb ik niets meer aan mijn navigatie programma's in de auto... of ik moet de telefoon uitzetten tijdens navigeren, maar ja wat heb ik dan aan een telefoon.... en dus de carkit.

Is dan mijn huidige configuratie T3 TT en BT muis en losse telefoon toch beter en had ik beter geen Treo kunnen bestellen

Wie weet een oplossing?
Om even op mijn vraag terug te komen... gebruikt nog niemand de treo650 in de auto met een navigatiesysteem?

Ik heb dus inmiddels ook de treo binnen, alleen nog geen BT headset. Wat mij opviel in de instellingen van BT is dat er apart iets is opgenomen voor een BT headset en los daarvan de trusted devices. Zou het dan toch mogelijk zijn twee BT apparaten (headset en een trusted device) aan te sluiten? ik kan het helaas nog niet uitproberen Wie wel?

ps de combinatie TomTom, emtac crux II werkt prima.
Met citaat reageren
  #442  
Oud 18 maart 2005, 11:25
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Het is niet mogelijk om twee bluetooth apparaten tegelijk te laten werken, dus een bluetooth GPS ontvanger en Headset.
Wel kun je natuurlijk een vaste headset aansluiten tijdens het navigeren.
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
  #443  
Oud 18 maart 2005, 13:34
J@N57 J@N57 is offline
Senior lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Locatie: Veluwezoom
Berichten: 88
Tomtom op Treo

@Feek

Heb je versie Tomtom 4.42 voor Palm van je T3 geinstalleerd op je nieuwe Treo? Ging dat zonder problemen en moest Tomtom opnieuw aangemeld/geaktiveerd worden?
Heb zelf ook een T3 met Tomtom 4.42 en zit ook steeds vaker en vaker aan een Treo te denken...... Vandaar de vraag.
Groet

J@N57
Met citaat reageren
  #444  
Oud 18 maart 2005, 14:41
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Op 18-03-2005, om 12:25 heeft jempen dit gezegd in bericht #443
Het is niet mogelijk om twee bluetooth apparaten tegelijk te laten werken, dus een bluetooth GPS ontvanger en Headset.
Wel kun je natuurlijk een vaste headset aansluiten tijdens het navigeren.
Is het niet zo dat TomTom uitschakelt wordt bij een inkomend telefoongesprek? Als dat zo is zal wellicht ook van BT verbinding gewisseld worden (GPS->Headset)?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #445  
Oud 18 maart 2005, 14:51
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 18-03-2005, om 15:41 heeft r. dohmen dit gezegd in bericht #445


Is het niet zo dat TomTom uitschakelt wordt bij een inkomend telefoongesprek? Als dat zo is zal wellicht ook van BT verbinding gewisseld worden (GPS->Headset)?
Maar dan zal je nog zodra je gebeld wordt je navigatie moeten missen.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #446  
Oud 18 maart 2005, 17:00
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Re: Tomtom op Treo

Citaat:
Op 18-03-2005, om 14:34 heeft J@N57 dit gezegd in bericht #444
@Feek

Heb je versie Tomtom 4.42 voor Palm van je T3 geinstalleerd op je nieuwe Treo? Ging dat zonder problemen en moest Tomtom opnieuw aangemeld/geaktiveerd worden?
Heb zelf ook een T3 met Tomtom 4.42 en zit ook steeds vaker en vaker aan een Treo te denken...... Vandaar de vraag.
Groet

J@N57
Heb eerst gewoon 4.4 gebruikt. Ging goed. Ik hoefde me niet opnieuw aan te melden.

Vervolgens dacht ik laat ik idd 4.42 installeren (vanaf TT USA). Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Installeren ging op zich goed. Eerste run ook goed. Maar na een hotsync kreeg ik de volgende foutmelding: SyncCreateDb code 4019. Daarna was TT niet meer op te starten volgt steeds een soft reset Ook na het verwijderen van TT blijft de foutcode terugkomen bij de hotsync. Niet 123 kunnen vinden waardoor het fout ging. Via google vind je nog wel vergelijkbare meldingen. Heb echter nog geen tijd gehad om het te bekijken.

Wees dus voorzichtig!!

Heb maar een harde reset gegeven en nu werkt alles weer

Laatst gewijzigd door feek; 18 maart 2005 om 17:04.
Met citaat reageren
  #447  
Oud 18 maart 2005, 17:02
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Citaat:
Op 18-03-2005, om 15:41 heeft r. dohmen dit gezegd in bericht #445


Is het niet zo dat TomTom uitschakelt wordt bij een inkomend telefoongesprek? Als dat zo is zal wellicht ook van BT verbinding gewisseld worden (GPS->Headset)?
Zou dat dus graag willen uitproberen, maar heb dus nog geen BT headset
Met citaat reageren
  #448  
Oud 18 maart 2005, 17:09
sjapy vien sjapy vien is offline
Die goeie ouwe tijd...
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Berichten: 27
Hoi,

Ik heb de T-Mobile simkaart van mijn meissie effe in de Treo gedaan.
Niks geen probleem, kan gewoon bellen.

Jaap
Met citaat reageren
  #449  
Oud 18 maart 2005, 18:25
waarts's schermafbeelding
waarts waarts is offline
Forumbikkel
Voornaam: wim
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 maart 2001
Locatie: Dessel Belgie
Berichten: 353
Heeft iemand al met proximus (belgie) de TREO650 geprobeert.
Ik ben meer en meer aan het uitkijken naar de treo maar met die SIM verhalen ....
__________________
aawa
Met citaat reageren
  #450  
Oud 18 maart 2005, 18:56
Jeroen's schermafbeelding
Jeroen Jeroen is offline
Persona non grata
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: /dev/brain
Berichten: 113
Dat moet alleen maar goed voor je zijn, dan gaan de prijzen omlaag
Met citaat reageren
  #451  
Oud 20 maart 2005, 19:40
gijz
Guest
 
Berichten: n/a
software

'k Heb m'n Treo 650 in gebruik, de software geinstalleerd en reeds diverse malen succesvol gesynchroniseerd:

Klopt het dat ik op de één of andere manier nog DocumentsToGo voor m'n desktop moet aanschaffen ? Dat vond ik niet op de CD.

Hoe krijg ik mp3 bestanden op m'n Treo ?

Onder "games" vind ik ook niks terug in m'n Treo, klopt dat ?

'k Werk met een Apple.
Met citaat reageren
  #452  
Oud 20 maart 2005, 19:59
sjapy vien sjapy vien is offline
Die goeie ouwe tijd...
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Berichten: 27
Zat er geen cd-rom bij? Daar staat het instructie boekje op.

Jaap
Met citaat reageren
  #453  
Oud 20 maart 2005, 20:21
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
En DocumentsTo Go (die je direct kan updaten via het net). Ik zet MP3's op de kaart via een kaartlezer, maar ik neem aan dat je ze gewoon kan hotsyncen.
Met citaat reageren
  #454  
Oud 20 maart 2005, 20:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Op 20-03-2005, om 21:21 heeft bartveld dit gezegd in bericht #454
En DocumentsTo Go (die je direct kan updaten via het net). Ik zet MP3's op de kaart via een kaartlezer, maar ik neem aan dat je ze gewoon kan hotsyncen.
Het *kan* wel, maar gaat bijzonder traag. Zoeken op 'card export' levert daarover meer informatie.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #455  
Oud 20 maart 2005, 21:07
gijz
Guest
 
Berichten: n/a
oke oke

Bedankt voor de reacties. 'k Heb blijkbaar nog te weinig ervaring. Ik had verder moeten kijken op de CD .. naar 'essential software' .. alles oke nu.
Met citaat reageren
  #456  
Oud 21 maart 2005, 10:08
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Ervaring met Treo 650

Heb nu een paar dagen kunnen spelen met mijn nieuwe Treo650. Hier wat ervaringen:

ik was in eerste instantie sceptisch over mijn aanschaf. Gebruikte hiervoor een T3 naar volle tevredenheid. GPRS mail in combinatie met een losse telefoon, wifi webmail GPS enz. Dus waarom een nieuw toestel, zelfs met een kleiner scherm?

Nou ik zou hem niet meer willen inruilen. De functionaliteit is verrassend goed (ook telefoonfunctie). Zelfs zonder stylus en alleen werkend met toetsenbord en 5nav-toest is het navigeren en verwerken van gegevens erg snel en makkelijk. Ook is het toestel kleiner en handzamer dan ik dacht (niet een echte koelkast). Verder is het beeldscherm erg helder (in vergelijking met T3), zelfs als je kleine 6pt lettertypes instelt. Kortom ik ben tevreden met mijn nieuw 'speledingetje'

Wel valt me het volgende op:
- er treedt verrassend vaak een soft reset op. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer en waarom. Heb wel net een nieuwe sim-kaart. misschien ligt het daar aan? Maar misschien ligt het ook aan mijn ongeduldigheid (druk vaak te snel na elkaar op een aantal knoppen om tussen applicaties te wisselen). Als is meer duidelijkheid heb meldt ik het wel.
- heb TomTom 4.4 geinstalleerd. Ik weet dat deze versie niet wordt ondersteunt, dus mag eigenlijk niet klagen. Maar wat mij opvalt is dat na ongeveer 10 minuten de communicatie met mijn BT-GPS muis (Emtac-Crux II) hangt. TomTom blijft wel werken. Na afsluiten van TT en opnieuw runnen is de communicatie weer OK.
- Mijn instellingen van mijn Treo heb ik wat geluid betreft altijd minimaal. Dus vooral geen beepjes tijdens indrukken van toetsenbord e.d. System Volume is dus off. Na het runnen van Realplayer zijn er weer bleepjes van het toetsenbord, terwijl System Volume nog steeds uit is!! Raar, meer mensen deze ervaring. Na het aanklikken van off is volume weer uit.
- Kan het knipperlicht van de telefoon uit? Vindt het vervelend constant het knipperlichtje te zien.
Met citaat reageren
  #457  
Oud 21 maart 2005, 10:26
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Re: Ervaring met Treo 650

Citaat:
Op 21-03-2005, om 11:08 heeft feek dit gezegd in bericht #457
- Kan het knipperlicht van de telefoon uit? Vindt het vervelend constant het knipperlichtje te zien.
'Butler' is een erg handige utility voor de Treo. Daarmee kun je het gebruik van het LEDje wijzigen.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #458  
Oud 21 maart 2005, 10:52
Atomic
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
heb inmiddels ook een Treo besteld...

Om even terug te komen op de BT carkit of BT headsets (waarvan we gezien het bovenstaande zeker geen gebrek hebben)....

hoe zit het met de combinatie van BT en TomTom of Mapsonic met een BT muis. Kunnen twee BT apparaten tegerlijkertijd communiceren met de Treo650. Volgens mij niet. Dus dan heb ik niets meer aan mijn navigatie programma's in de auto... of ik moet de telefoon uitzetten tijdens navigeren, maar ja wat heb ik dan aan een telefoon.... en dus de carkit.

Is dan mijn huidige configuratie T3 TT en BT muis en losse telefoon toch beter en had ik beter geen Treo kunnen bestellen

Wie weet een oplossing?
Zo ver ik weet kan er maar 1 apparaat tegelijk gekoppeld worden.

Laatst gewijzigd door Atomic; 21 maart 2005 om 10:54.
Met citaat reageren
  #459  
Oud 21 maart 2005, 10:57
Atomic
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 09-03-2005, om 15:29 heeft Ivos dit gezegd in bericht #393
Weet iemand toevallig al waar je goedkoop zo'n 2,5mm jack naar 3,5mm jack convertor kunt bestellen?

Groeten!
klik hier

Staat op deze pagina als het goed is.
Met citaat reageren
  #460  
Oud 21 maart 2005, 11:04
Atomic
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 13-03-2005, om 11:20 heeft Linux dit gezegd in bericht #408
Ik wil de Treo 650 ook gaan nemen.
Ik heb al de mobielplus 30 en kan vanaf mei mijn abonnement verlengen.
Maar ben nog aan het uitzoeken of de brother MW-100 ook werkt op dit model.

De treoshop word als goedkoop gezien samen met abonnement maar als je het zelf afsluit via kpn bespaar je nog een bedrag.

kpn
1 jaar
KPN MobielPlus 30 € 25,21 € 293,28 incl btw 349,00 plus webvoordeel
2 jaar
KPN MobielPlus 30 € 25,21 € 133,61 incl btw 159,00 plus webvoordeel

Treoshop
1jaar
KPN MobielPlus 30 € 25,21 € 392,70
2 jaar
KPN MobielPlus 30 € 25,21 € 208,25
Maar kijk eens naar het verschil als je er een 5 MB GPRS bundel bij neemt...Dat maakt gelijk een groot verschil!

2 jaar euro 30 + 5MB -->65,45 euro!!!!


En zo te zien is de losprijs ook omlaag gegaan...Blijft een prijzenoorlog zo'n beetje. 590 euro....

Laatst gewijzigd door Atomic; 21 maart 2005 om 11:20.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023