Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 november 2003, 14:21
Leonardo
Guest
 
Berichten: n/a
Talking de nieuwe Xplore G18 PDA gsm met camera

Ik mag me sinds kort eigenaar noemen van de Xplore G18 PDA gsm.
Deze Palm telefoon heb ik pas in Maleisie gekocht waar ik nu op vakantie ben. Voor meer specificaties van dit toestel:
www.fifthmedia.biz
  #2  
Oud 27 november 2003, 16:48
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Daarmee heb je een voor Europa zeer bijzondere pda. Ga je ons er binnenkort nog wat meer over vertellen, en krijgen we nog foto's van je eigen Xplore te zien?
  #3  
Oud 27 november 2003, 17:03
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Speciaal voor jou is het model toegevoegd aan de modellenlijst. Ik heb het ook in je profiel veranderd.

- jp
  #4  
Oud 27 november 2003, 22:36
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
way cool, ik kende deze alleen maar van plaatjes. Nooit geweten dat hij ook daadwerkelijk uitgebracht en te koop was. Gefeliciteerd!
__________________
  #5  
Oud 29 november 2003, 10:14
Leonardo
Guest
 
Berichten: n/a
xplore g18

Aangezien ik dus nog door Maleisie rondzwerf tot 28 dec. heb ik maar af en toe de beschikking over internet en zal ik helaas niet zoveel tijd er aan kunnen besteden. Maar als er iemand vragen over heeft zal ik ze z.s.m. beantwoorden en ik wil jullie er zeker meer over vertellen als ik er tijd voor heb (waarschijnlijk dus niet voor 29 dec.).
  #6  
Oud 29 november 2003, 13:13
Vlammend's schermafbeelding
Vlammend Vlammend is offline
Heeft net een nieuwe!
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 augustus 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 147
Talking WAAAAUUUW

Antenne er af schroeven, dopje erop en hopen op een goede ontvangst. Screenprotector erop en het is een superphone. VOlgens mij zou hij dan maar een ding missen en dat SDIO, maar ja zo is er altijd weer wat te klagen.
Daar ban ik dan ook Nederlander voor.
__________________
Mijn T2 is dood , lang leve mijn T|X
  #7  
Oud 05 februari 2004, 20:45
xploreowner
Guest
 
Berichten: n/a
Te Koop: G18 Xplore

Ik ben in december naar Hong Kong geweest en heb daar een g18 Xplore gekocht. Geweldig apparaat!! ik heb er ook een voor een vriend van me meegenomen, alleen hij had geen geld om hem over te nemen
Nu heb ik er dus 1 over, en die wil ik graag kwijt! ik heb er omgerekend 400 euro voor betaald, dat zou ik er ook graag voor terug hebben. De telefoon is dus brandnew, alleen niet in doos omdat het illegaal is om hem mee te nemen en ik dus net deed of het mijn prive telefoon was (samen met mijn reisgenoot, die dus de andere bij zich had). Er zit een headset, leren hoesje, computer software, datakabel, en een handlusje bij. ook nog een extra accu. laat maar weten als je interesse hebt. Ik wilde hem op Ebay en marktplaats gaan zetten maar wilde graag de echte liefhebbers eerst een kans geven .
  #8  
Oud 05 februari 2004, 22:03
Leonardo
Guest
 
Berichten: n/a
gefeliciteerd!!
Dus ik ben niet de enige meer (voor zover ik het wist).
Da's mooi want 2 weten meer dan 1.
vragen of problemen? misschien kan ik je helpen, alhoewel ik nog geen ervaren Palmer ben. Tis me trouwens nog niet gelukt om mms werkend te krijgen (heb er eigenlijk misschien ook nog niet veel moeite voor gedaan).
  #9  
Oud 05 februari 2004, 23:29
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
@xploreowner, als je je pda kwijt wilt, dan is het verstandiger om daar een aparte thread voor te openen in het Marktplaats-Te koop aangeboden forum. Ik ben bang dat je aanbieding in deze thread niet door velen opgemerkt zal worden.

PS. in je profiel kun je aangeven welk type pda je hebt.
__________________
What the FAQ?
  #10  
Oud 06 februari 2004, 11:51
xploreowner
Guest
 
Berichten: n/a
Aha bedankt voor de tip. Ik heb hem zojuist bij marktplaats te koop aangeboden. Thxs!
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023