Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 december 2008, 11:10
PdH PdH is offline
Junior lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 29 december 2008
Berichten: 3
Koppelen Centro en Zire31

Goedemorgen,

Tot op heden had ik een Zire31 die ik gekoppeld had aan mijn computer én aan de computer van mijn man. Dit ging allemaal prima.

Nu heb ik sinds gisteren een Centro en heeft mijn man de Zire31. Om nu te synchroniseren is een lastig karwei. Op mijn computer staan nu 2 gebruikers: de Centro en de Zire31.

Ik synchroniseer mijn Centro met mijn computer, vervolgens exporteer ik de Centro gegevens op mijn computer en sla deze op, daarna open ik gebruiker Zire31 en importeer ik de gegevens die ik opgeslagen heb. Dan koppel ik de Zire31 met mijn computer, waarna de Zire31 nog gekoppeld wordt met de computer van mijn man. Is het te volgen ;) ?

Dit moet naar mijn idee makkelijker kunnen ?

Dan nog een andere vraag: op de Zire31 hadden alle categoriën een eigen kleur. Nu we de software van de Centro over de Zire heen hebben gezet, krijg ik nog maar één kleur. In de teksten vinden we ook dat dit normaal is. Maar ..., juist de verschillende kleuren vond ik zo handig (de to do dingen waren rood, mijn werk was groen enz). Iemand enig idee of de kleurtjes ook in de Centro werkzaam gemaakt kunnen worden ?

Bedankt !

Groetjes, Petra
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023