Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 december 2000, 14:02
janwicher
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Gegroet. Dit is alweer mijn tweede vraag. En hij luidt als volgt. Ik wil een aantal programma's kopen voor mijn Palm Vx op het internet. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan. En nu ben bang dat wanneer ik ze gekocht heb ik ze niet kan unzippen en op m'n palm kan zetten. Aangezien ik er niet zeker van ben of ik nu eerst zoiets als launch 'em nodig heb. Andere clubleden hebben mij er op gewezen dat bijvoorbeeld Datebook 3 een goed programma is. Kan ik dit pas openen met Launch 'em?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 december 2000, 14:15
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Ik geloof dat je wat dingen door elkaar haalt. je kunt via internet een programma kopen, dit krijg je in ZIP-bestand. Door te unzippen > .prc-betand.
Dit zet je op je Palm met je Hotsync-manager. Klinkt allemaal moeilijker dan 't is.

Launch'Em heeft hier niets mee te maken. Dat is slechts één van de vele launchers (waarmee je elk programma kunt starten), zoals GoBar, Handscape, Home, Silverscreen, Commander, enz.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 december 2000, 14:17
Jarno
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb al veel software gekocht voor m'n Palm Vx via het internet. Gaat perfect. De programma's download je meestal na betaling met je credit card, en je un-zipt ze op je normale pc. Daarna volstaat een dubbelklik op de .prc file die je dan krijgt om het programma bij de eerstvolgende HotSync te laten installeren.

Bij mij is dit nog nooit misgegaan, heb o.a. Datebk4, Route Europe, BugMe! en Intellisync op die manier gekocht.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 december 2000, 14:19
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Smile

P.S. Je kunt natuurlijk ook eerst eens een demo van Datebk 3 (of welk ander progje dan ook) proberen.
http://64.55.36.62/software/showsoft...53&prodID=2009
Kun je meteen zien hoe makkelijk het allemaal is, en dat je Launch'Em helemaal (nog) niet nodig hebt om te starten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023