Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 augustus 2004, 19:26
Adriana's schermafbeelding
Adriana Adriana is offline
Registered User
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 mei 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 285
Palm adresboek: view in list

Ik had de adressen in Address (het standaard Palm adresboek) zo ingesteld dat alleen de lijst met namen getoond werd, en de overige details pas na doorklikken te zien waren.

Wel zo netjes.

Maar sinds ik met Outlook en zijn Contacten synchroniseer, ziet de adreslijst van mijn Clié er heel rommelig uit: de naam, gevolgd door het telefoonnummer of emailadres.

Daar zou ik nog mee kunnen leven, ware het niet dat het zo merkwaardig afgebroken wordt. De telefoonnummers zijn meestal niet zo lang, maar als ik van iemand geen telefoonnummer maar wel een emailadres heb, wordt de eigennaam verminkt ten gunste van het emailadres. Voorbeeld: Alex van Or....alexvanoranje@paleismail.nl in plaats van Alex van Oranje;alexva...

Ik wil graag dat de naam 'voorrang' krijgt als er afgekort moet worden.

Kan ik dat ergens instellen? Op de Palm kan ik ervoor zorgen dat alleen de naam te zien is via Details > Show in List, maar na een HotSync is dat effect weer verdwenen. Ik kan wel xxx in Outlook zetten als ik geen telefoonnummer heb, dan krijg ik een redelijk resultaat, maar ideaal is anders.
__________________
groet,
Adriana.

Laatst gewijzigd door Adriana; 11 augustus 2004 om 20:45.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 augustus 2004, 21:07
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: Palm adresboek: view in list

Citaat:
Op 11-08-2004, om 19:26 heeft Adriana dit gezegd in bericht #1 Voorbeeld: Alex van Or....alexvanoranje@paleismail.nl in plaats van Alex van Oranje;alexva...
Paleismail

Anders dan de oplossing die je zelf al aandraagt zou ik geen oplossing kunnen verzinnen. Misschien dat je anders de Hotsync zo instelt dat de handheld de desktop overschrijft. Dan moet je alleen wel alle nieuwe en gewijzigde adressen invoeren op je palm. Niet ideaal dus.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023