Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 mei 2006, 17:56
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Soft case

Ik zoek een 'soft case' voor mijn Palm TX. Via de PDA-shop heb ik de Veripart-case besteld, maar deze bleek een flinke 'bult' aan de achterzijde te hebben om een clip aan vast te maken. De case heb ik daarom teruggestuurd. Bij navraag blijkt de Covertec ook een zelfde bult te hebben. Ik wil geen clip, en ik wil de Palm in mijn borstzakje kunnen dragen zonder rare bobbel


Nu is mijn hoop gevestigd op de Krusell case. http://www.pdaplus.nl/catalog/produc...roducts_id/683

Heeft iemand deze case? Wel/geen bobbel?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 mei 2006, 21:13
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Volgens mij zie ik daar iets staan over een swivel clip, dat gaat zeker een bultje opleveren. Er zijn nog van die cases in de handel die van een soort zacht plastic zijn gemaakt, die hebben niet allemaal een bevestiging voor een clip dacht ik....en anders kun je hem vrij gemakkelijk verwijderen, heb ik een keer gedaan met zo'n ding voor de Lifedrive. Nadeel: je kunt er ook geen kaartjes in meenemen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 mei 2006, 21:24
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Bevestiging van clip kan -denk ik- variëren van een 'bult' tot een klein schroefgaatje (waar ik geen bezwaar tegen zou hebben).

De Piel Frama http://www.pielframa.net/prodi.asp?ID=1301 heeft zo'n schroefgaatje maak ik uit de plaatjes op, maar is op dit moment door de PDAshop 'niet leverbaar'.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 mei 2006, 21:52
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
mijn ervaringen met beiden

Ik had een Krussel case (voor mijn palm m500). Het nadeel van de case was dat de bobbel, die hij dus ook heeft, het vlak werken op een bureau 'onmogelijk' maakt. Voor de rest was het een prima case die perfect deed wat hij moest doen... de pda beschermen. Mooi afgewerk.

Mijn vorig toetsel was een PPC waarvoor ik een Pielframa case kocht. Perfecte case zonder bobbel. Het systeem om een clip aan te bevestigen kon zonder probleem verwijderd worden en het gaatje van het schroefje kan mooi opgestopt worden door een plugje. Perfect glad.
Maar natuurlijk moet de case ook dicht en die clip (met de drukknop) zorgt dan natuurlijk ook voor een bobbel...

Weet dat welke case je ook gebruikt, de zin om hem in je borstzakje te stoppen eens zou kunnen verminderen, gezien de superslanke TX dan plots een volslanke dame geworden is...

Ik heb besloten om er goed voor te zorgen en geen case meer aan te schaffen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 mei 2006, 23:05
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Ik heb zelf ook deze Case volgens mij maar er is geen last van een bobbel. Het enige wat er op de achterkant zit is een klein PLAT zwart plastic vastmaakt ietsje Werkt voor mij perfect
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 mei 2006, 08:52
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Ik heb een Vaja case, zonder bobbel. Nadeel: vrij kostbaar en een lange levertijd.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 mei 2006, 10:36
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Ik heb voor mijn TX een Case Logic PLTK-10 slipcase gekocht, daar ben ik wel redelijk tevreden over. Hij had wat kleiner en dunner gekund, maar dat is nu eenmaal het nadeel van universele hoesjes. Voordeel is de lage prijs.

PS: zoek op dit forum of via Google ook even op "slipcase".
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023