Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 mei 2003, 15:59
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Post Review: de Sony NZ-90

Nu online, de review van de Sony NZ-90. Het is een behoorlijk groot apparaat, maar de functies mogen er dan ook wel zijn:

Citaat:
De functionaliteit is uitstekend, de kwaliteit van de camera is prima en de bediening eenvoudig. Nadelen zijn er uiteraard ook: zo is het batterijverbruik aan de hoge kant en is prijs niet misselijk.
Veel leesplezier met de Review!

En vragen / opmerkingen kunnen uiteraard in deze thread gesteld worden.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 mei 2003, 17:58
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Pff, sjezus wat een ding zeg,

in 1 woord: LOMP!!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 mei 2003, 18:48
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Als het gaat om het formaat van dit ding is het een behoorlijk ontnuchterende kennismaking. Inderdaad, LOMP is hiervoor het enige goeie woord.

ik heb begrepen dat Sony bezig is met een setje iWheels waardoor je het als een luxe koffer achter je aan kunt slepen. Als het ding ooit kapot is kun je er wel de bagage voor een lang weekend in kwijt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 mei 2003, 22:18
boogie
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up een zeer tevreden NZ gebruiker

Heb nu de NZ ruim in week in bezit en bevalt perfect. Qua gewicht en omvang doe deze toch niet echt onder voor een NR of NX met case eromheen. In ieder geval het valt in een broekzak dragen nauwelijks op. En lomp!! hier ben ik het in ieder geval niet mee eens.
Het CF slot/WLAN slot is m.b.v. een driver van Eruware geschikt voor de veel goedkopere CF kaarten, dit werkt perfect en bijna net zo snel als het andere slot. Uitgezonderd de prijs en die valt nog mee voor al de functies is het een perfecte machine. Punten van verbetering: geen bijgeleverde software voor word of excel, nog steeds geen goede agenda (veel prettiger is bijv.
Agendus) en die kunnen er wel bij voor de prijs. Jammer is dat en AvantGo nog niet draait onder palmOs5, en wordt dus ook niet meegeleverd.
> Boogie
Met citaat reageren
  #5  
Oud 08 mei 2003, 22:32
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Leuk om te horen dat je blij bent met je NZ, ik vond het ook een zeer mooi apparaat om eens te mogen reviewen, maar wat mij betreft is hij toch echt te groot voor een pda. Nu weet ik ook wel dat het méér is dan alleen een pda, maar toch...

Overigens:

Citaat:
Qua gewicht en omvang doe deze toch niet echt onder voor een NR of NX met case eromheen.
Zo kan je bezig blijven, want het ontwerp is hetzelfde. dus een NZ met case is nog weer zwaarder... Volgens mij hebben de meeste mensen die in het bezit zijn van een 'clamshell' pda dan ook geen case, het belangrijkste waar een case voor wordt aangeschaft, vaak het scherm, wordt nu feitelijk door het apparaat zelf beschermd. Dus deze opmerking vind ik niet echt terecht. als je een NX70 of NR70 met case wilt vergelijken, doe dan ook een case om de NZ. Dan is het eerlijk
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023