Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #181  
Oud 17 april 2007, 06:40
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2003 Bekijk bericht
Ik heb de tan lijst als tif gescand en met resco viewer beveiligd. Altijd overal de juiste tan bij me. Werkt perfect, geen sms gekl***

Zo deed ik het vroeger inderdaad altijd, toen de codes nog alleen op papier beschikbaar waren ; vind ik niet echt een optie meer voor nu. Voorlopig gaat bellen naar 0800 nr in 7 v/d 10 gevallen goed. Alleen overdag heb ik hier regelmatig problemen mee. En indien de nood aan de man is heb ik altijd nog een oude gsm beschikbaar.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #182  
Oud 17 april 2007, 06:47
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis Bekijk bericht
Leuke noodoplossing maar niet waar we op zitten te wachten denk ik (ik niet in elk geval ).
Toch even een reactie en dan weer btt.
Jij betiteld het als een noodoplossing maar bedenk dan wel:
- werkt altijd ongeacht dekking gsm (jawel er zijn plaatsen waar een slechte dekking is)
- sms'jes duren soms erg lang voordat deze binnenkomen
- mogenlijkhied om met meerdere mensen één rekening te beheren
- werkt ook in buitenland 100% betrouwbaar
__________________
Vodafone, Sim-Lock vrij, FW01.71, SW Treo650-1.20-ENA
Met citaat reageren
  #183  
Oud 06 mei 2007, 14:47
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Heeft iedereen zich hier inmiddels bij neergelegd? Ik loop de hele thread nog eens door en lees op 2 februari jean-paul:
Citaat:
Tot zover iedereen ontzettend bedankt. Morgenmiddag zal ik degenen benaderen die als betatester zullen worden doorgegeven aan Palm/Postbank. Het is in ieder al erg handig om te zien dat het probleem niet tot een provider beperkt is, maar dat het bij iedereen voorkomt met de combinatie Internetbankieren/Treo 680.
Is er iemand benaderd als betatester? Is er tussen 2 februari en 6 mei sowieso nog iets gebeurd? Dragen we nu allemaal 2 telefoons bij ons en verwisselen we de SIMkaart als we geld willen overmaken? Bellen we allemaal 0800 om regelmatig er weer uitgegooid te worden?
Met citaat reageren
  #184  
Oud 06 mei 2007, 15:13
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Ik heb inderdaad een 2e (oude) telefoon in gebruik, alleen voor Postbank nu. Vind het lastig, maar geen ramp. Eigenlijk vind ik het ook best vreemd dat er eerst vanuit Palm contact/informatie is richting de grote meute via Jean Paul, en nu reeds lange tijd een doodse stilte.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #185  
Oud 06 mei 2007, 15:46
Vegte's schermafbeelding
Vegte Vegte is offline
Senior lid
Voornaam: Jan Peter
Model: Geen
 
Geregistreerd: 01 juli 2005
Locatie: Drachten
Berichten: 57
Tot nu toe heb ik nog steeds mijn oude Treo 650 in gebruik voor de Postbank.
Het zou mooi zijn als ik alles op de 680 kan. Ben benieuwd .....
__________________
III IIIC Tungsten C Treo 650
Met citaat reageren
  #186  
Oud 06 mei 2007, 16:09
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegte Bekijk bericht
Tot nu toe heb ik nog steeds mijn oude Treo 650 in gebruik voor de Postbank.
Het zou mooi zijn als ik alles op de 680 kan. Ben benieuwd .....
Verstandig om NIET over te stappen. Ik heb er dik spijt van. Mijn oude 650 is inmiddels door mijn partner in gebruik. In de voor mij relevante functionaliteiten is de 680 zondermeer een forse stap achteruit in vergelijking met de 650. Instabiliteit van de bluetooth toepassing (waardoor ik telefonisch niet bereikbaar ben en blijf als ik niet oplet), disfunctionerende SMS (ik heb maar weer een papieren lijst opgevraagd, dat 0800 nummer werkt immers ook niet).
Waar ik vooral teleurgesteld over ben, is het feit dat Palm 'niet thuis' geeft. Dit (b)lijkt zo bij dit SMS-puntje maar ook in het contact dat ik gelegd heb op basis van mijn telefoon/bluetooth carkit-ervaringen. Verder dan het obligate voorstel van een hard reset (Alsof dat niet sowieso al een paar keer noodzakelijk was geweest....) en het zonder enige harde bewijslast verwijzen naar een third party als schuldige, komt die help???desk niet.
Na jaren (diverse modellen) trouw Palm gebruiker, kijk ik nieuwsgierig rond naar devices met Windows.
Met citaat reageren
  #187  
Oud 06 mei 2007, 16:47
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ja, jammer...wellicht dat sommigen van ons reeds uitkijken naar een ander model (to Palm or not to Palm, that's the question). Ik in ieder geval wel. Die 680 vind wel een bestemming als ik weer overstap. Wat ben ik blij dat ik mijn TX gehouden heb.
Met citaat reageren
  #188  
Oud 06 mei 2007, 20:57
gaitjan gaitjan is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 februari 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 11
Laatst was het inderdaad weer zover dat het 0800-TANservicenummer niet werkte (een keer die IBM-AIX-doos rebooten zou wonderen doen).

Toen heb ik ten einde raad maar een oude telefoon gebruikt om de TAN-code per SMS te vernemen.

Daarna stopte ik de SIM-kaart terug in de Treo. Zegt dat ding: 'Hé, ik zie een SMS-bericht op de SIM-kaart, wat zal ik er mee doen?' Nou, zeg ok, sla maar op. Vervolgens is het bericht weg, verdampt, onvindbaar ...
Met citaat reageren
  #189  
Oud 06 mei 2007, 21:27
Daan R
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld Bekijk bericht
Heeft iedereen zich hier inmiddels bij neergelegd? Ik loop de hele thread nog eens door en lees op 2 februari jean-paul:

Is er iemand benaderd als betatester? Is er tussen 2 februari en 6 mei sowieso nog iets gebeurd? Dragen we nu allemaal 2 telefoons bij ons en verwisselen we de SIMkaart als we geld willen overmaken? Bellen we allemaal 0800 om regelmatig er weer uitgegooid te worden?
Schat ik het goed in en is niemand benaderd als betatester? Ik denk dat Palm en Postbank er niets aan gaan doen. Wat een waardeloze vertoning...
Met citaat reageren
  #190  
Oud 07 mei 2007, 21:57
Daan R
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vond dit met google, zou iemand me kunnen vertellen of het 680 sms probleem eigenlijk hetzelfde is als het palm 700 sms probleem?
Palm Sms Patch Released!! - TreoCentral.com

[SIZE=-1]This patch will fix the SMS problems sending to Verizon & T-Mobile customers. ... 680 and 750 release to minimize the bad press the 700wx SMS bug has been ...
discussion.treocentral.com/showthread.php?t=129185 - 107k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren[/SIZE]
Met citaat reageren
  #191  
Oud 08 mei 2007, 06:42
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Krijg de indruk uit de thread dat deze Palms geen SMS konden ontvangen van T-Mobile en Verizon. Het betreft natuurlijk ook een WM5 apparaat. Nee, ik denk niet dat dit vergelijkbaar is.
Met citaat reageren
  #192  
Oud 20 mei 2007, 20:11
douweh douweh is offline
Lid
Voornaam: Douwe
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 november 2003
Locatie: Eindhoven
Berichten: 47
Via treocentral kwam ik op de volgende site terecht: Palm Singapore - Support Downloads - Treo 680 Update for Singapore hier staat een "Singapore Update" voor de treo 680. Onderdeel hiervan is dat "sommige sms berichten anders behandeld worden". Ik dacht: het proberen waard en waarempel ik heb zojuist mijn eerste TAN code van de Postbank mogen ontvangen op de Treo
Met citaat reageren
  #193  
Oud 20 mei 2007, 20:36
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Werkt idd prima
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #194  
Oud 20 mei 2007, 21:44
gaitjan gaitjan is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 februari 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 11
Perfect. Ik heb de URL ook aan Palm Support Europe gestuurd. Dan mogen ze nu mijn 'case' met mijn instemming sluiten.
Met citaat reageren
  #195  
Oud 20 mei 2007, 21:46
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Dat zal toch niet waar zijn??


EDIT
Ja dus, wat is dit voor raar gedoe? Nu krijg ik inderdaad gewoon de smsjes van de tan op mijn Treo. Wel in het verre oosten en niet hier? Verkopen ze daar meer Treo's of wat is dat?


Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 20 mei 2007 om 22:00.
Met citaat reageren
  #196  
Oud 20 mei 2007, 21:53
gaitjan gaitjan is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 februari 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 11
Het is waar.

De MijnPostbank-helpdesk was op de hoogte van het probleem (ik hoefde in de laatste paar telefoongesprekken niets uit te leggen).

In mijn enthousiasme heb ik de urrels daarom ook aan de postbank gemeld. (Hoop maar dat ik als junior lid niet op senior-tenen terecht kom).

Laatst gewijzigd door gaitjan; 20 mei 2007 om 22:01.
Met citaat reageren
  #197  
Oud 20 mei 2007, 22:03
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Nee waarom? Hoe eerder deze ellende voorbij is hoe beter toch?
Met citaat reageren
  #198  
Oud 20 mei 2007, 23:26
lex_brugman lex_brugman is offline
Lid
Voornaam: Lex
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 06 december 2006
Locatie: Amstelveen
Berichten: 17
Stuur een bericht via ICQ naar lex_brugman Stuur een bericht via MSN naar lex_brugman Stuur een bericht via Yahoo naar lex_brugman
Meteen de update erop gezet: en het werkt!!!
Met citaat reageren
  #199  
Oud 21 mei 2007, 02:32
pivete_menno pivete_menno is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 januari 2006
Berichten: 128
Geupdate, maar nog niks hoeven over te maken
Wel een schande dat het dan weer lokaal door een stel slimme aziaten moet worden opgelost, en het ook niet gelijk wereldwijd wordt verspreid :S
Met citaat reageren
  #200  
Oud 21 mei 2007, 02:35
Phobophile Phobophile is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 24 december 2005
Berichten: 79
Daar maak je een hoop mensen blij mee, Douweh!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023