Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 februari 2007, 13:47
Ankie
Guest
 
Berichten: n/a
Foto's plaatsen op een geheugenkaart?

Ik sinds kort een Tungsten E nu werken alle icoontjes prima, maar ik heb via Hot Sync ook foto's op mijn Palm gezet, maar ik kom er niet achter hoe ik deze zichtbaar kan krijgen. Ik heb namelijk geen icoontje om deze te laten zien.

Het zelfde probleem doet zich voor met mijn geheugenkaart. De palm geeft hem wel weer, maar ik kan niet zichtbaar krijgen wat erop staat.

Ik heb het programma Filez al erop gezet en dan kan ik wel zien welke programma's erop de card staan maar deze niet openen.

Nu ben ik niet handig en snap ook niet alles wat in het Engels staat geschreven, maar misschien kunnen jullie mij wel helpen

alvast bedankt

groetjes Ankie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2007, 14:01
Kaz's schermafbeelding
Kaz Kaz is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kasper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Locatie: Zeist
Berichten: 200
Stuur een bericht via MSN naar Kaz
Hallo, en welkom op 't forum

Als het goed is staat er op je Tungsten ook een programmatje genaamd "Photos" (anders staat deze ook nog op de installatie-cd), en daarmee kan je de foto's bekijken.


Als je programma's op een card hebt staan, moeten deze zich bevinden in X:\Palm\Launcher (waar X de letter is van je card).


Als het goed is moet je zo wel een beetje op weg kunnen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 februari 2007, 20:30
Ankie
Guest
 
Berichten: n/a
eindelijk gelukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ankie Bekijk bericht
Ik sinds kort een Tungsten E nu werken alle icoontjes prima, maar ik heb via Hot Sync ook foto's op mijn Palm gezet, maar ik kom er niet achter hoe ik deze zichtbaar kan krijgen. Ik heb namelijk geen icoontje om deze te laten zien.

Het zelfde probleem doet zich voor met mijn geheugenkaart. De palm geeft hem wel weer, maar ik kan niet zichtbaar krijgen wat erop staat.

Ik heb het programma Filez al erop gezet en dan kan ik wel zien welke programma's erop de card staan maar deze niet openen.

Nu ben ik niet handig en snap ook niet alles wat in het Engels staat geschreven, maar misschien kunnen jullie mij wel helpen

alvast bedankt

groetjes Ankie
Na veel zuchten en zoeken op het net want met het antwoord kwam ik niet direct verder bedacht ik laat ik alles nog eens opnieuw installeren. Na repair te hebben gedaan staat wel alles op mijn palm en kan ik ook het icoontje Pfoto erop zien en openen.

Hartstikke bedankt voor de hulp

groetjes Ankie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 februari 2007, 20:32
Ankie
Guest
 
Berichten: n/a
Na veel zuchten en zoeken op het net want met het antwoord kwam ik niet direct verder bedacht ik laat ik alles nog eens opnieuw installeren. Na repair te hebben gedaan staat wel alles op mijn palm en kan ik ook het icoontje Pfoto erop zien en openen.

Hartstikke bedankt voor de hulp

groetjes Ankie
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 februari 2007, 20:45
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Het is inderdaad niet heel erg intuitief dat je standaard niet kunt zien wat er op de kaart staat, of dat je foto's direct kunt openen door op een fotobestand op de kaart te klikken. Erfenis van een oud, oud besturingssysteem dat stamt uit een tijd toen mensen nog geen digitale foto's, MP3's, Office-documenten e.d. op de geheugenkaart hoefden mee te nemen.

Je zult inderdaad het aparte Photo-programma moeten gebruiken daarvoor.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023