Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 april 2005, 07:34
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
[Nieuws] PalmOne introduceert Tungsten|E2

PalmOne heeft vandaag de Tungsten|E2 in de VS aangekondigd. De belangrijkste vernieuwingen ten opzichte van de Tungsten|E zijn de snellere processor, het mooiere scherm, ingebouwde bluetooth, en het non-volatile geheugen.

Specificaties:

  • 320x320 kleurenscherm
  • PalmOS 5.4 (Garnet)
  • Intel XScale 200MHz processor
  • 32MB (26MB bruikbaar)
  • Bluetooth
  • Afmetingen: 114 x 79 x 15mm (133g)
  • Adviesprijs VS: $249
Externe links:
First impressions van Brighthand
Announcement bij Palminfocenter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg palmOne_E2_1_L.jpg‎ (17,0 KB, 183x gelezen)

Laatst gewijzigd door Smaus; 13 april 2005 om 09:53.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 april 2005, 08:56
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Batterijlevensduur is verdubbeld en het scherm is echt een stuk beter, ik heb het zelf natuurlijk al even vergeleken.

en natuuurlijk bluetooth!

Brand maar los met de vragen ..
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 april 2005, 10:05
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
En voor mensen die moeite hebben met Engels, de aankondiging op de NL P1 site:hier
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 april 2005, 11:09
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Verder wil ik toevoegen dat volgens mijn laatste berichtgeving de Tungsten|E2 ook te zien zal zijn op het Mobility Event a.s. zaterdag.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 april 2005, 12:16
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Persbericht: palmOne introduceert de stijlvolle Tungsten E2

[SIZE=4]palmOne introduceert de stijlvolle Tungsten E2 [/SIZE]
De opvolger van ‘s werelds populairste handheld overtreft zijn voorganger

Breda, NL, 13 april 2005 – Voortbouwend op de populariteit van de Tungsten E™ handheld, die wereldwijd bijna 2 miljoen keer over de toonbank is gegaan introduceert palmOne, Inc. (Nasdaq: PLMO) vandaag de Tungsten E2. De Tungsten E2 heeft een helderder kleurenscherm, flash geheugen, Bluetooth® draadloze technologie en een krachtiger batterij. De Tungsten E2 wordt geleverd met voortreffelijke toepassingen en is bovendien met een consumentenadviesprijs van €249,- aantrekkelijk geprijsd.

“Deze stijlvolle handheld is perfect voor zowel de professionele gebruiker in de bestuurskamer als de student in het klaslokaal”, aldus Ken Wirt, senior vice-president van de wereldwijde marketingafdeling voor palmOne. "Met de veelzijdige Tungsten E2 krijgen klanten meer waar voor hun geld. Met de Bluetooth® draadloze technologie bijvoorbeeld, of het heldere kleurenscherm dat de kalender, contacten, documenten, foto's en video’s nog scherper weergeeft. Ook is de Tungsten E2 voorzien van flash geheugen om belangrijke informatie veilig te bewaren, zelfs wanneer u vergeet om de handheld op te laden.”

De voorganger van de Tungsten E2, de Tungsten E, heeft aangetoond enorm populair te zijn onder prijsbewuste consumenten en professionele gebruikers. Volgens de statistieken van de NPD Group heeft de Tungsten E het opmerkelijke resultaat behaald om 17 maanden lang de verkooplijsten aan te voeren. De in oktober 2003 geïntroduceerde, Tungsten E betekende een behoorlijke omslag. Of je nu thuis bent of op kantoor, gebruikers hoeven geen prestaties in te leveren voor prijs of te kiezen tussen zakelijke toepassingen of mutimediamogelijkheden. palmOne ontwierp de Tungsten E opnieuw vanaf de tekentafel om de allerlaatste toepassingen te integreren voor werk en vermaak en tegen een betaalbare prijs.

Tungsten E2 uitgebreide eigenschappen/voordelen:

• Bekijk de wereld op een helder en kleurrijk kleurenscherm
De Tungsten E2 heeft een nieuw en helder 320x320 kleurenscherm waarmee professionele gebruikers en consumenten gemakkelijk hun agenda, contacten, en werkdocumenten kunnen bekijken, zowel binnen- als buitenshuis. Een betere kleurverzadiging brengt foto's en videoclips tot leven in rijke, levendige kleuren.

• Ontspan met het betrouwbare non-volatile flash geheugen
32MB betrouwbaar, non-volatile flash geheugen, met een daadwerkelijke opslagcapaciteit van 26MB, geeft de gebruikers van de Tungsten E2 handheld meer dan genoeg ruimte om hun agenda, contacten, toepassingen, foto's, spreadsheets en presentaties bij te houden. De batterij van de Tungsten E2 voorziet in langere stand-by tijd dan de originele Tungsten E. Het flash geheugen beschermt de informatie in deze handheld, zelfs wanneer de batterij leeg dreigt te raken.

• Maak verbinding met andere Bluetooth apparaten
Met de ingebouwde Bluetooth draadloze technologie kunnen gebruikers de handheld met een personal computer draadloos synchroniseren(1). Ook kan men de Tungsten E2 handheld gebruiken met een compatibele Bluetooth telefoon om e-mail te verzenden en te ontvangen of Internetpagina’s te bezoeken.(2).

• Neem MP3 bestanden, digitale foto's, en videoclips mee in je jaszak of portemonnee
De Tungsten E2 kan gebruikt worden als een draagbare MP3-speler(3). Gebruikers kunnen eenvoudig de uitbreidingskaart met hun favoriete MP3’s of videoclips in de Tungsten E2 pluggen en muziek luisteren via de ingebouwde speaker of hoofdtelefoon(5). Foto’s of video’s van vrienden en familie kunnen meegenomen worden en via het adembenemende kleurenbeeldscherm worden bekeken door simpelweg een SD kaart in te steken.

• Productiviteit onderweg
De Tungsten E2 wordt geleverd met DataViz Documents-to-go® software waarmee mobiele professionals belangrijke Word, Excel en PowerPoint- files kunnen importeren zodat zij productiever kunnen werken, waar ze ook zijn. Met een eenvoudige conversie kunnen ook PDF- files worden bekeken.

• Krachtige prestaties en uitbreidingsmogelijkheden
De Tungsten E2 handheld is uitgerust met een krachtige 200MHz Intel XScale processor en 32MB RAM-geheugen (26MB werkgeheugen) en voorziet in opslagcapaciteit en snelheid voor complexe documenten of toepassingen. Gebruikers kunnen hun Tungsten E2 aan palmOne's draadloze toetsenbord (5) koppelen om het werken met zakelijke bestanden gemakkelijker te maken. De ingebouwde uitbreidingskaartsleuf leest MultiMediaCard(5), SD en SDIO formaat voor eBooks, games, language translator en meer.

Prijs & beschikbaarheid

palmOne’s Tungsten E2 handheld heeft een consumentenadviesprijs van €249 en zal vanaf vandaag verkrijgbaar zijn in geselecteerde winkels en via de palmOne online store (http://eurostore.palmOne.com).

De prijs van de Zire(TM) 31 handheld is verlaagd en is nu verkrijgbaar voor €139

Meer informatie over de Tungsten E2 handheld is beschikbaar via de website: http://www.palmOne.com/tungsten-E2.

[SIZE=1]Over palmOne, Inc.

palmOne, Inc. – vooraanstaand leverancier van handheld computers en communicatieoplossingen -- streeft ernaar om gegevensverwerking tot handformaat te vormen zodat men altijd en overal toegang heeft tot zijn of haar belangrijkste informatie en dit kan delen. De producten van het bedrijf omvatten Treo (TM) smartphones, Zire (TM), Tungsten (TM) handhelds, software en toebehoren.

palmOne producten worden verkocht via detaihandelaren, resellers en online winkels over de hele wereld. Voor meer info over verkoopadressen kijkt u op:http://www.palmOne.com/stores.

Meer informatie over palmOne, Inc. is beschikbaar via: http://www.palmOne.com.[/SIZE]
# # #

(1) Vereist een computer die compatible is met Bluetooth draadloze technologie.
(2) Werkt alleen binnen het gebied dat door wireless service wordt gedekt en vereist een mobiele telefoon met Bluetooth draadloze technologie, dataservice van een mobiele provider en een ISP, deze worden afzonderlijk verkocht. De kosten verschillen per provider.
(3) Expansion cards voor MP3’s aanbevolen. Deze wordt apart verkocht.
(4) Ondersteunt JPEG, TIFF en BMP bestanden tot een resolutie van 5 megapixels, mits er voldoende geheugen op de handheld beschikbaar is.
(5) Accessoires, expansion cards en toepassingen zijn apart verkrijgbaar.

[SIZE=1]palmOne, Zire, Tungsten and Treo are among the trademarks or registered trademarks owned by or licensed to palmOne, Inc. The Bluetooth word mark and logos are owned by the Bluetooth SIG, Inc. and any use of such marks by palmOne, Inc. is under license. All other brand and product names are or may be trademarks of, and are used to identify products or services of, their respective owners.[/SIZE]

EDIT
* Opmerking: Alle meningen en feiten in dit persbericht zijn afkomstig van het bedrijf dat het persbericht heeft geschreven, en niet van de Palmclub.


Laatst gewijzigd door jean-paul; 13 april 2005 om 12:28.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 april 2005, 12:52
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
beetje tegenvallend vind ik zelf... De Zire72 is ongeveer even duur en heeft niet echt nadelen in vergelijking met deze E2...
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 april 2005, 13:33
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Jammer, geen 320*480 resolutie.En ook geen wifi, volgens mijn tegenwoordig een *MUST*
Verder ook niet echte schokkende verbeteringen t.o. een TungstenT(behalve meer geheugen en betere batterij)

Het aantal Tungsten modellen wordt ook steeds minder. E2/T5 en de Tungsten C

AYE
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 april 2005, 13:35
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Vergeleken met de Tungsten T zie ik toch veeeeel vooruitgang. nieuwer OS, VEEL mooier scherm, en de punten die jij noemt. Dit zie ik toch als upgrade reden. Vooral het scherm zou voor mij een doorslaggevende reden zijn.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #9  
Oud 13 april 2005, 13:46
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
De prijs van 249 euro is denk ik nog de introductieprijs, die misschien een stukje zal dalen. Ik vind het toch goed dat deze E2 op de markt is gekomen.
__________________
Met citaat reageren
  #10  
Oud 13 april 2005, 14:42
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Underdog
Vergeleken met de Tungsten T zie ik toch veeeeel vooruitgang. nieuwer OS, VEEL mooier scherm, en de punten die jij noemt. Dit zie ik toch als upgrade reden. Vooral het scherm zou voor mij een doorslaggevende reden zijn.
Verschil OS 5.0 / 5.4? Veel zal het niet zijn.

Het verschil M515 > TungstenT was volgens mijn spraakmakender. Als vervanging van mijn TungstenT zou ik hem niet kopen. Daarbij heb je voor 50 euro meer een ingebouwde camera, de Zire 72(32MB/OS 5.2) Ook niet mijn keus, maar toch. Om uitsluitend te upgraden voor alleen het scherm gaat mij net iets tever, mits het 320*480 geweest zou zijn.

Ik geloof niet dat PalmOne de (Palm)wereld kan overtuigen met dit product. De revieuws die ik inmiddels heb gelezen zijn nogal verdeeld te noemen.

AYE.

Laatst gewijzigd door AYE; 13 april 2005 om 14:51.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 13 april 2005, 15:10
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AYE
Verschil OS 5.0 / 5.4? Veel zal het niet zijn.

Het verschil M515 > TungstenT was volgens mijn spraakmakender. Als vervanging van mijn TungstenT zou ik hem niet kopen. Daarbij heb je voor 50 euro meer een ingebouwde camera, de Zire 72(32MB/OS 5.2) Ook niet mijn keus, maar toch. Om uitsluitend te upgraden voor alleen het scherm gaat mij net iets tever, mits het 320*480 geweest zou zijn.

Ik geloof niet dat PalmOne de (Palm)wereld kan overtuigen met dit product. De revieuws die ik inmiddels heb gelezen zijn nogal verdeeld te noemen.

AYE.
Wat dacht je van ' upgraden' van een Tungsten T die tegen zijn technische levensduur aan begint te lopen (ernstige beschadigingen, brakke accu etc), naar een meer dan gelijkwaardig model, en dat tegen een hele prettige prijs. Overigens noem je voor 50 euro meer de Zire 72, maar op een bedrag van 250 vind ik dat nogal een percentage.

Ik denk dat de TE2 een hele serieuze kandidaat is voor mensen die aan vervanging van hun Tungsten T/T2/Zires toe zijn, en voor hen die voor het eerst een PDA willen aanschaffen. Ofwel, PalmOne heeft mij overtuigd van het nut van dit apparaat.
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren
  #12  
Oud 13 april 2005, 15:22
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danskonijn
Wat dacht je van ' upgraden' van een Tungsten T die tegen zijn technische levensduur aan begint te lopen (ernstige beschadigingen, brakke accu etc),
Heb ik geen last van.

Citaat:
naar een meer dan gelijkwaardig model, en dat tegen een hele prettige prijs. Overigens noem je voor 50 euro meer de Zire 72, maar op een bedrag van 250 vind ik dat nogal een percentage.
Ik dus niet.

Citaat:
Ik denk dat de TE2 een hele serieuze kandidaat is voor mensen die aan vervanging van hun Tungsten T/T2/Zires toe zijn, en voor hen die voor het eerst een PDA willen aanschaffen. Ofwel, PalmOne heeft mij overtuigd van het nut van dit apparaat.
Ik ben blij dat je er zo overdenkt. Mocht je gaan aanschaffen dan heb je inieder geval al een koper voor je TH55, mij

AYE.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 13 april 2005, 15:45
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Ik ben het eens met Danskonijn. Ik zie wel degelijk het nut van dit appraat. Zeker omdat het op deze manier nog beter kan concureren met modellen als de 2110 van HP. Zeker vanwege zijn prijs. Toch ben ik bang dat TomTom door zijn 200mhz kleine CPU niet zal gaan draaien op de T|E2. Een gemis, want dat is nou juist wat de 2110 wel kan
__________________
Met citaat reageren
  #14  
Oud 13 april 2005, 15:49
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danskonijn
Wat dacht je van ' upgraden' van een Tungsten T die tegen zijn technische levensduur aan begint te lopen ...
Van origine is de M- serie low-end (huis-tuin-keuken), de Zire mid-end (of multimedia) en de Tungsten|T serie hi-end ("business-class"). Omdat bleek dat veel mensen geen behoefte hadden aan multimedia is er een "uitgeklede" Tungsten|T gekomen (geen slider/bluetooth) die je "economy-class" (vandaar ook Tungsten|E) zou kunnen noemen. De Tungsten|E2 is dus een opvolger van Tungsten|E, niet van de Tungsten|T. Je zou er niets mee opschieten, behalve dat de E2 nieuwer is (technisch iets beter, zoals non-volatile memory, 200 MHz), maar je hebt bijv. geen slider en voice-in meer.
De opvolger van de Tungsten|T blijft toch echt de Tungsten|T2/3(/5???)
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #15  
Oud 13 april 2005, 15:50
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
De E is niet bedoeld als vervanger van de T's, daar heb je nieuwe T's voor.

Het verhaal is eigenlijk heel simpel: de Tungsten|E is het best verkochte model - nog steeds. Dus waarom zou je al te veel wijzigen? Je krijgt nu voor hetzelfde geld (ach over een weekje of vier wel) een 50% snellere processor, een betere accu (hard nodig ook) en Bluetooth. Het geheugen is een lichte achteruitgang, van 28,9 naar 26 MB.

Ik vind het dus wel een goede zet. HiRes+ en WIFI horen niet thuis in een budgetmodel. Dat laatste zou wel met een redelijk goedkoop SD-WIFI kaartje op te lossen zijn, dus als zo'n kaartje 50 euro kost vind ik dat je dan nog geen slechte deal hebt.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 13 april 2005, 15:51
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Drake
Toch ben ik bang dat TomTom door zijn 200mhz kleine CPU niet zal gaan draaien op de T|E2.
Het feit dat TomTom niet op een Tungsten|T/T2 draait heeft niets met processorsnelheid te maken, maar met een te laag heap geheugen. Er zijn testen gaande om TomTom met behulp van een "hack": de UDMH toch op deze machines draaiende te krijgen.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #17  
Oud 13 april 2005, 16:12
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Drake
Ik ben het eens met Danskonijn. Ik zie wel degelijk het nut van dit appraat. Zeker omdat het op deze manier nog beter kan concureren met modellen als de 2110 van HP. Zeker vanwege zijn prijs. Toch ben ik bang dat TomTom door zijn 200mhz kleine CPU niet zal gaan draaien op de T|E2. Een gemis, want dat is nou juist wat de 2110 wel kan
De 2110 is een printer. Je bedoeld de HP IPAQ 2210. Daar is de nieuwe Palm geen concurrentie voor hoor, met alle respect.

2210 400MHz, 64MB(56MB user) SD *en* CF slot, om maar een paar zaken te noemen.

Straks ga je nog zeggen dat het concurrentie is voor m'n DELL x50v.
Je moet wel realistisch blijven

AYE
Met citaat reageren
  #18  
Oud 13 april 2005, 16:16
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AYE
De 2110 is een printer. Je bedoeld de HP IPAQ 2210. Daar is de nieuwe Palm geen concurrentie voor hoor, met alle respect.
*kuch* http://www.pdashop.nl/product/12432
Met citaat reageren
  #19  
Oud 13 april 2005, 16:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nou.

Hij zal in ieder geval wel weer goed verkopen, zeker als PalmOne de prijs weer laat zakken naar 220 of 200 USD. Het is echter gewoon een T2 met een powerboost en in een nieuw jasje, en zonder slider.

Citaat:
Instead of increasing the resolution, palmOne included a screen that is much brighter and includes noticeably better color saturation.
Owgod.

Toen de T|E uitkwam roemden alle reviewers ook het scherm dat de helderste en felste was die ze ooit hadden gezien! Ja, en alle users in de praktijk de slider maar helemaal naar links zetten en dan *nog* een te fel scherm hebben ivm batterij levensduur. Zucht.

Naja, PalmOne heeft een melkkoe nodig, en dat was de T|E en zal deze nieuwe T|E2 zijn, dus laten we het hopen dat hij het goed gaat doen.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 13 april 2005 om 16:52.
Met citaat reageren
  #20  
Oud 13 april 2005, 18:56
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AYE
De 2110 is een printer. Je bedoeld de HP IPAQ 2210. Daar is de nieuwe Palm geen concurrentie voor hoor, met alle respect.

Dude, ik werk bij de PDAshop. Ik sta achter de balie. Er gaan genoeg HP iPaq's door mijn handen om te weten dat de 2110 definitief een PPC is.

Citaat:
Straks ga je nog zeggen dat het concurrentie is voor m'n DELL x50v.
Je moet wel realistisch blijven
Vind ik ook. Daarom stel ik voor je dat je voortaan iets meer research doet voordat je je charmes in de groep gooit.

Nu weer on-topic bitte...
__________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023