Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 april 2004, 10:45
palmario's schermafbeelding
palmario palmario is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 01 december 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 64
Palm total-loss! Wat nu?

Na anderhalf jaar trouwe dienst heeft mijn Palm Tungsten T het na een ongeluk begeven. Reparatie is niet meer mogelijk. Nu had ik gehoopt dat hij het nog een half jaartje langer vol zou houden, omdat er nogal wat nieuwe modellen op stapel staan met de komst van OS6.

nu ben ik op zoek naar een zo klein mogelijke Palm, met toetsenbord (aangezien ik gek werd van het gedigitize van mijn Tungsten), een accu die het prima volhoudt. Ik kom uit op de Sony Clie UX-50, aangezien de NX-73 te groot is, de Tungsten C geen Bluetooth heeft.

Nu kan ik de UX-50 bij Beat-it kopen voor ongeveer € 560,-. Dit vind ik echter nog steeds (eigenlijk tè) veel geld, zeker als er over 3 maanden weer een nieuwere versie komt. Van de andere kant is het natuurlijk zo dat als die nieuwere versie er over 3 maanden komt, deze de eerste 4 à 5 maanden toch weer de hoofdprijs kost.

Verder las ik ergens dat OS6 voor de T3 waarschijnlijk wel mogelijk wordt, maar geldt dit ook voor de UX-50?

Help! Wie weet meer over de ontwikkelingen, heeft goede raad voor me of geeft me aan dat ik het beste even een papieren agenda kan gaan gebruiken?

Alvast dank.
__________________
Psion 5, Psion 5MX, Palm V, Palm Vx, Palm M505, Palm Tungsten T, heb ik het geduld te wachten op OS6 of koop ik toch de te dure Sony UX-50?

Laatst gewijzigd door palmario; 05 april 2004 om 11:04.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 april 2004, 10:52
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De UX50 krijgt waarschijnlijk geen update naar OS6.

Je moet gewoon kijken naar wat je nodig hebt, en dat kopen. Je kunt wel wachten op OS6, maar dan komen er weer geruchten over OS7 dat nóg mooier moet zijn, en dan blijf je bezig.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 april 2004, 10:59
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Verder las ik ergens dat OS6 voor de T3 waarschijnlijk wel mogelijk wordt, maar geldt dit ook voor de UX-50?
Het is nog helemaal niet zeker dat OS6 op een T3 mogelijk wordt. Dat zijn tot nu toe alleen maar geruchten geweest, die vooral op 1 april de kop weer op staken... Wat dat betreft zou ik er niet al te veel hoop op richten.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 april 2004, 11:53
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Goh, mijn TT heeft geen last van Digitizer problemen.

Heb je de Clie TG50 al overwogen?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 april 2004, 12:52
palmario's schermafbeelding
palmario palmario is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 01 december 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 64
Nee, de TG-50 vindt ik nogal plastic en als ik dan toch veel geld uitgeef, wil ik er in ieder geval wel op vooruit gaan (geheugen, scherm enz).

Verder had mijn Tungsten T het de eerste driekwart jaar ook geen last van digitizerklachten, na driekwart jaar echter begon de ellende. Steeds erger en erger. Toen de garantie verlopen was heb ik tot 2x toe de doe-het-zelf-reparatie uitgevoerd. Kinderlijk eenvoudig (heb het hier ook uitgebreid besproken). Dan ging het weer 2 weken goed, maar vervolgens langzamerhand weer steeds slechter.
__________________
Psion 5, Psion 5MX, Palm V, Palm Vx, Palm M505, Palm Tungsten T, heb ik het geduld te wachten op OS6 of koop ik toch de te dure Sony UX-50?

Laatst gewijzigd door palmario; 05 april 2004 om 13:01.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023