Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2002, 18:20
robkedopke
Guest
 
Berichten: n/a
Iemand info over BumperCase???

Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van zo'n bumpercase zijn en waar ze te koop zijn??? (wel voor een IIIxe...)

Heeft iemand ervaring met zo'n ding???

Ik ben wel geinteresseerd om een 'bumper'aan te schaffen
(of toch een PalmGlove...)

PS ik heb al de zoekfunctie geprobeerd, maar helaas niet veel te vinden...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2002, 19:24
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Review

Had je dit al gelezen?

http://palmclub.nl/reviews/accessoires/cases/bumper/

Daar staat o.a. wat de afmetingen zijn (onderop) en waar de Bumper te koop is.

- jp
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 maart 2002, 21:12
robkedopke
Guest
 
Berichten: n/a
Dit zijn de afmetingen voor de Palm V, Vx, m500, m505 en m515 maar ik heb die van de III al gevonden op de site van Fellowes.

Maar ik ben het meest benieuwd naar de ervaringen met zo'n bumper en dan vooral in combinatie met een Palm III...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 maart 2002, 21:15
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik denk dat de ervaringen zo ongeveer op hetzelfde neerkomen, maar ik kan me uiteraard vergissen. Ik hoop dus voor je dat er iemand is die een Palm III(-serie) bezit en een Bumper-case heeft gekocht.

Wil je de link naar de Fellowes-site met deze afmetingen trouwens nog even posten of hier even deze afmetingen geven? Is wel handig voor anderen die dezelfde vraag hebben.

- jp
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 maart 2002, 21:57
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Wat dacht je van dit Gadgeteer-review of het artikel opProtect Your Palm, met handige tips als je in het leger zit.

Beide gaan over de Bumper voor de Palm III.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #6  
Oud 26 maart 2002, 23:08
Marieke99
Guest
 
Berichten: n/a
helleu!

ik vraag me af waarom je zo'n ding wilt, want ik vind 'm verschrikkelijk lelijk. Misschien vind jij 'm verschrikkelijk mooi, of gebruik je 'm in woeste tijden?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 27 maart 2002, 07:50
robkedopke
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben eigenlijk op zoek naar een hardcase voor de IIIxe die naadloos aansluit op de afmetingen van mijn Palm IIIxe.
Maar omdat ik geen hardcase kan vinden ben ik eens gaan kijken naar zo'n bumper (deze moet makkelijker te verkrijgen zijn).

Maar het wordt inderdaad wel een blok zo te zien op de afbeeldingen...
Ik ben vooral op zoek naar een goede case die voldoende bescherming biedt voor m'n palm.
Dus als nog iemand tips heeft...

Het is alleen zo jammer dat je bijna nergens meer accesoires kunt vinden voor een III maja het is ook een ouder model...

Ik heb van verschillende forumleden een aanbieding gekregen voor een PalmGlove of een Incase maar deze zijn te goedkoop om onder rembours te versturen, dan ben ik meer kwijt aan verzendkosten. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel die nog verschillende Palm III accesoires in de aanbieding heeft.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 27 maart 2002, 08:25
Marieke99
Guest
 
Berichten: n/a
Laten we elkaar dan op de hoogte houden, want ik ben ook een III-bezitter. De Pda-shop heeft spullen voor de Palm III en Widget (http://www.widget.nl/merken/palm/ovz-rest.html)en Stuntprijzen.net (voornamelijk kabels). Ik weet dat Sj@@k, een regelmatige bezoeker van dit forum, colour klepjes voor de III in de aanbieding heeft.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 27 maart 2002, 08:31
Marieke99
Guest
 
Berichten: n/a
http://www.widget.nl/merken/palm/index.html
Kijk bij tassen! Daar vind je wel wat. Die sukkels hebben alleen de rpijzen niet online staan. Moet je voor bellen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023