Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 maart 2008, 06:04
Danny Doe Jr
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten T3 en G5 willen niet meer synchroniseren

Sinds een paar dagen werkt mijn T3 niet meer. Althans, hij werkt wel: ik kan er afspraken in maken, maar hij synchroniseert ze niet meer met de applicaties iCal en Adresboek via het iSync Conduit dat door Apple geleverd wordt bij het besturingssysteem 10.5. Hij wordt niet meer gezien door mijn G5. Hij wordt opgeladen als hij in de cradle staat en ook alle verbindingen heb ik gecheckt. De USB-kabel en USB-poorten werken naar behoren, maar als ik op de HotSync-knop op de cradle druk gebeurt er niets. Ik heb het Conduit al een aantal malen opnieuw geïnstalleerd en ook de Palm Desktop software heb ik al tweemaal opnieuw geïnstalleerd. Via Bluetooth wordt de Palm door mijn G5 gezien, maar de G5 zegt dan dat de Palm geen opties heeft die ondersteund worden door Bluetooth, kan derhalve niet geconfigureerd worden en dus ook via die weg kan ik hem niet synchroniseren. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog meer zou kunnen doen om dit probleem op te lossen. Is er iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik dit kan oplossen? Alle hulp is welkom.

Kleine update: hij wordt wel gezien en kan ook via Bluetooth bestanden ontvangen via het programma Drag'n'tooth. Hij kan het dus nog wel. Transport Monitor neemt af en toe alle processortijd in beslag en laat de fans in de G5 voluit blazen.

Inmiddels heb ik al weer wat meer info. Na een herstart van mijn computer maakt de G5 wel contact met de Palm, maar synchroniseert ie niet, ondanks dat de Palm zegt van wel. Geen van de afspraken komt in iCal terecht. Mijn Palm zegt na de synchronisatie dat ie een andere gebruiker heeft: de T2 (mijn oude Palm) en niet, zoals het hoort te zijn, de T3 (mijn huidige Palm). Na het herstarten van de computer synchroniseert ie dus 1 keer (maar niet heus) en wil daarna geen contact meer maken met de G5. Ik kan dus nog steeds niet synchroniseren. Zit er nu echt geen Palmkenner op dit forum die mij uit de brand kan hepen?

Laatst gewijzigd door Danny Doe Jr; 04 april 2008 om 06:36. Reden: Nieuwe info
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 maart 2008, 18:03
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het werkt ook niet als je op de Hotsync-knop van het Hotsync-programma op de palm zelf drukt?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 maart 2008, 22:50
Danny Doe Jr
Guest
 
Berichten: n/a
Nee, dan maakt ie ook geen verbinding. Helaas.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023