Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 maart 2002, 18:53
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Review PDA-houder

Nieuw op de Palmclub website:

Een review van de Dicota Keeper I en II, twee houders waarmee je in de auto altijd je PDA (en eventueel je GSM) bij de hand kunt hebben.

Kijk op http://www.palmclub.nl/reviews/acces...dicota_keeper/
__________________
gonny

Laatst gewijzigd door gonny; 27 december 2002 om 21:17.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 maart 2002, 19:00
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
Zijn deze houders ook geschikt voor de Clie? Aangezien de Jogdial en Back button opzij zitten.
Deze konden wel eens door de klemmen van de houder ingedrukt worden.

Het zelfde heb ik bijvoorbeeld met een GSM houder en mijn Motorola v3690, de houder drukt steeds op voicedialing.

Oplossing is misschien het uitsnijden van het betreffene stukje houder bij de knopjes. Kan dit?
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 maart 2002, 19:12
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
De klemmen aan de zijkant zijn niet zo hoog, ze komen tot halverwege je PDA (zie foto 3). Bij de Sony zitten de jogdial en de back-knop hoog genoeg, zodat je er geen last van hebt.

Bij de GSM is dat anders: bij de Siemens zitten twee knopjes aan de zijkant, waarvan er eentje tegen de klem aan komt. Gelukkig is het knopje behoorlijk stug om in te drukken, dus er gebeuren geen spontane voicerecorder-opnames. Je kunt wel gaan snijden in het materiaal aan de binnenkant, maar echt mooi wordt 't niet.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 maart 2002, 20:24
ppetit
Guest
 
Berichten: n/a
Question


Interessant product; zou de GPS van Holux (GM251) er samen met de Palm in passen?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 maart 2002, 09:43
sanderroosendaa
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Review PDA-houder

Hoe handig is dit voor een linkshandige Palm-gebruiker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonny
Nieuw op de Palmclub website:

Een review van de Dicota Keeper I en II, twee houders waarmee je in de auto altijd je PDA (en eventueel je GSM) bij de hand kunt hebben.

Kijk op http://www.palmclub.nl/reviews/accessoires/autohouder/
Met citaat reageren
  #6  
Oud 27 maart 2002, 15:14
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik heb zowel een Keeper I als een Keeper II gekocht. En nou ziet die Keeper I er ineens totaal anders uit! De zijdelingse klemmen zijn veel groter en zitten hoger. De onderkant heeft nu een gesplitste steun. De twee steuntjes onderaan zijn nu veel hoger dan de steun op de oude Keeper I.

De afbeelding op de doos laat overigens wel het oude model zien. Blijkbaar was het teveel moeite om op zijn minst de doos van een andere foto te voorzien.

Ik heb een foto bijgevoegd van het nieuwe model met daarin de Sony Clie T625C.

Je ziet op de foto ook meteen dat de huidige steunen op de plek van de Jog Dial zitten. Daar heb ik nog niet echt een nadeel van kunnen ondervinden. De jog dial is onbruikbaar geworden, maar het is ook weer niet zo dat ie constant ingedrukt is (en zou gaan bladeren).

Op zich is het nieuwe model wat mij betreft beter dan het model uit de test (of wat bij mij nog in op de Keeper II zat)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg keeper_i.jpg‎ (49,2 KB, 184x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023