Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Software

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 maart 2012, 13:34
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Lightbulb Deel leuke of interessante applicaties voor webOS

Ik kon niet zo snel een geschikte discussie vinden waarin je anderen kort iets kan melden over applicaties die je interessant lijken. Dus hierbij een poging daartoe. Er is wel deze discussie over favoriete applicaties voor webOS.

Ik zag vandaag op webOS-Nation een stukje over webOSM, te vinden in de App Catalog en Preware. Het is vergelijkbaar met de Bing Maps applicatie, maar ditmaal vormt OpenStreetMap de bron van de data. Hoewel de applicatie nu nog erg simpel is wil de ontwikkelaar het nog uitbouwen. Het voordeel van OSM is dat het kaartmateriaal (soms) erg gedetailleerd is, inclusief bebouwing. Omdat dit kaartmateriaal open source is kan je zelf bijdragen, bijvoorbeeld na wegwerkzaamheden. Helaas kent ook deze applicatie geen bedrijven (in tegenstelling tot Google Maps), tenzij deze op de kaart zijn aangeduid. In ieder geval leuk om de gaten te houden.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2012, 21:45
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Dat is inderdaad een leuk project, nu hopen dat ook op de Pre3 uitkomt, of is dit er ondertussen al?

Zelf gebruik ik iedere dag IAmA reddit homebrew.
Iedere dag leuke en nutteloze plaatjes en dilmpjes
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2012, 23:18
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rx_shorty Bekijk bericht
Dat is inderdaad een leuk project, nu hopen dat ook op de Pre3 uitkomt, of is dit er ondertussen al?
Nee, ik denk het niet. Er zijn sowieso nog wel wat losse eindjes, een route plannen werkte bij mij vanmorgen niet. Daar staat tegenover dat de app slechts 75 kB groot (klein) is
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 april 2012, 22:27
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Radiant Defense

Afgelopen week is Radiant Defense uitgekomen voor webOS, iOS, Windows Phone, Android (en OS X geloof ik). Het is een tower defense game en erg verslavend Zie screenshots alhier. In principe alleen voor de TouchPad, al schijn je via App Tuckerbox 'm ook op je Pre3 te kunnen laten draaien. Het is gratis met betaalde upgrades.

Een andere game die ook afgelopen week uitkwam is Picross, een Sudoku-achtige puzzelgame. Een kwart is gratis, de overige puzzels zitten enkel in de betaalde versie (€ 1,-). Leuk detail: dit is een applicatie die dankzij het inmiddels open source Enyo 2 ook beschikbaar is op allerlei andere platforms, met online demo.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 april 2012, 23:57
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Tower defense games zijn altjd goed.
Jammer dat hij er niet native is voor de Pre3
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023