Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 december 2000, 21:28
kaysersoze
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Hallo,
Mijn vriendin heeft een Palm V en ik heb een Palm Vx en het lijkt ons zo aardig om met 1 programma en twee users 1 cradle te gebruiken.
Ik heb de Palm V in eerste instantie als mijn eigen palm gebruikt en toen werd bij het hotsyncen om de user gevraagd. Nu doet ie dat niet meer terwijl ik wel een extra user in de palmdesktop heb aangemaakt. Ook als ik deze selecteer gaat ie van mijn userdata uit.
Hoe, wat en waarom (mijn vriendin heeft niets aan mijn afspraken in haar agenda en de avantgo sites van mijn keuzes vind zij niet interessant).

Alvast bedankt voor jullie tips

Bart
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 december 2000, 12:53
Dick Dick is offline
Senior lid
Voornaam: Dick
Model: IBM Workpad C3 (860240U)
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Voorburg
Berichten: 53
2 users op een desktop

Mijn zusje en ik delen ook de cradle en dat gaat uitstekend.

De eerste keer dat je je palm in de cradle stopt moet je een user naam selecteren of opgeven. De software moet dan bij de synchronisatie de juiste account op de desktop software kiezen en daar de informatie in zetten.
Wat je kunt doen is een van de palms helemaal wissen met een harde reset en dan opnieuw syncen of je kunt de desktop software helemaal wissen.

Uit je mail maak ik op dat je vriendin jouw oude palm heeft, klopt dat? Als dat namelijk zo is, dan staat deze waarschijnlijk nog op jouw "naam". Een harde reset en opnieuw aanmelden zou het probleem moeten oplossen.


Groeten,
Dick
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023