Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > FAQ's & Tutorials > Tutorials

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #141  
Oud 27 augustus 2007, 21:44
Cbnl Cbnl is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 7
Question laatste mac software

Hoi allemaal,

Ben aan het begin van de thread begonnen en op de laatste pagina geeindigd maar helaas zijn er wat links verwijderd of worden sommige downloadsite zo vaak doorverwezen dat ik als beginner door de bomen het bos niet zie en niet weet wat ik van al die doorverwijzende links nu wel of niet moet hebben.

Heb tcmp nu op mijn palm treo staan, zoek dus nu nog software voor op de mac op dvd naar divx om te zetten (en ook nog software om t te verkleinen voor naar mn sd kaart?).

Wie kan helpen?
Had hier eerder mee moeten beginnen maar heb 14 september een 3-daagse workshop waarvoor nog uren dvd theorie bestudeert moet worden en dat wilde ik via mn treo graag proberen.

bvd!
Met citaat reageren
  #142  
Oud 27 augustus 2007, 22:14
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133

Zie voor nog meer programma's deze thread op het MaxOSX.nl forum.
__________________
Met citaat reageren
  #143  
Oud 30 augustus 2007, 13:33
Cbnl Cbnl is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 7
Handbrake en overzetten naar sd kaart vragen

Bedankt voor je snelle reactie!

Helaas loopt MactheRipper steeds vast/sluit vanzelf af. Al een aantal keren weer opnieuw geinstalleerd en gedownload.

Nu met handbrake wel een paar hoofdstukken kunnen verkleinen (250mb voor een stuk van 17 minuten, is dat nog kleiner te krijgen?) maar als ik het sync naar mn Secure Digitalkaartje duurde dat 2 uur en 20 minuten.
Om 1 hoofdstuk om te zetten via handbrake duurt ong 20 minuten (naar xvid, beeldgrootte 320x240).

Is dat normaal die lange duur om het op n Secure Digitalkaart te zetten of kan ik nog iets doen zodat dit wat sneller gaat of wat moet ik doen om dit kleiner te maken?

En het geluid is erg zacht, zie alleen in handbrake nergens iets waar ik dat kan opkrikken.

Bij voorbaat dank voor de hulp!!!

groet, ilana
Met citaat reageren
  #144  
Oud 25 november 2007, 13:18
Castille
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi,

Ik loop een vast bij de uitvoer van deze tutorial en hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb op m'n harde schijf een film staan die ik met DVD Shrink heb samengevoegd tot 1 bestand. Vervolgens voer ik alle stappen uit in PocketDivxEncoder, maar na het drukken op de knop "direct encoding" krijg ik slechts een paar seconden het voortgangsschermpje te zien en verschijnt direct een venster met daarin de opmerking "1 taks have been succesfully encoded". In de outputmap staat echter niet de avi-file en als ik in de logfile kijk staat daar het volgende:

./cat.exe "H:\BESTANDEN\VTS_01_1.vob" | ./mencoder.exe -aid 128 -oac mp3lame -lameopts mode=2:cbr:br=96 -vf scale=320:240,rotate=2,eq2=1.0:1.0:0.03:1.0 -sws 2 -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=360 -ffourcc DX50 -o "H:\BESTANDEN\VTS_01_1_PocketPC.avi" - >> 1.txt 2>> 2.txt

Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Met citaat reageren
  #145  
Oud 25 november 2007, 16:45
judgeblacksteel's schermafbeelding
judgeblacksteel judgeblacksteel is offline
Forumbikkel
Voornaam: judge
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Locatie: ijsland
Berichten: 308
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cbnl Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie!

Helaas loopt MactheRipper steeds vast/sluit vanzelf af. Al een aantal keren weer opnieuw geinstalleerd en gedownload.

Nu met handbrake wel een paar hoofdstukken kunnen verkleinen (250mb voor een stuk van 17 minuten, is dat nog kleiner te krijgen?) maar als ik het sync naar mn Secure Digitalkaartje duurde dat 2 uur en 20 minuten.
Om 1 hoofdstuk om te zetten via handbrake duurt ong 20 minuten (naar xvid, beeldgrootte 320x240).

Is dat normaal die lange duur om het op n Secure Digitalkaart te zetten of kan ik nog iets doen zodat dit wat sneller gaat of wat moet ik doen om dit kleiner te maken?

En het geluid is erg zacht, zie alleen in handbrake nergens iets waar ik dat kan opkrikken.

Bij voorbaat dank voor de hulp!!!

groet, ilana
ik gebruik MactheRipper 3.0 r12 en Handbrake 0.9.1 Op de Mac OSX 10.5.1
En bij loopt alles ok .
Ik zet ze om naar 700MB en dan om ze naar de card te sturen ongeveer 1,5 uur.
Nu zijn er verschillen in Secure Digitalcards vooral in snelheid .ook daar is een palm progje voor om de snelheid te testen. ik gebruik Ultra2 van sandisc.
Als mactheripper zich afsluit kun je te maken hebben met zo een moeilijk te kopieeren CD . Ik bezit een ALIEN Box en geen een Cd is er van te kopieeren.
__________________
It is not that your life is too short , but you are dead so long
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023