Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 oktober 2003, 17:31
arnoloos
Guest
 
Berichten: n/a
clie nz 90 als webcam??

hallo jongens, ik heb een nz-90 en ik vraag me af of ik de camera als webcam kan gebruiken.in zijn cradle kan je hem precies goed richten, en zonder op te nemen blijft hij aanstaan ( zo staat hij ook vaak in de vitrine om te showen) maar volgens mij kan je de beelden niet gelijk naar de pc sturen of heb ik dat verkeert???

ik wacht met smart op enige tips of antwoorden,
bvd arno
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 oktober 2003, 17:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nope, als ik patrickl's rant gisteren goed begrepen heb , wil Sony de API's van de camera niet vrijgeven, en kan het dus helaas ook niet als webcam gebruikt worden....
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 oktober 2003, 21:39
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Nou dat is niet helemaal waar. Ze geven de API inderdaad niet vrij, maar programma's als TimerCAM (sorry, maar ik kan nergens meer een link vinden) en Fun Cam geven wel aan dat er best nog mogelijkheden zijn zelfs zonder API. Maar goed, een WebCam zal het inderdaad niet echt worden.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 oktober 2003, 10:46
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
CliePet (lid van van ClieSource) heeft BouncyCam gemaakt. Het is een soort screensaver waarbij plaatjes van de camera over het scherm worden geprint. Hij heeft gewoon zelf even uitgevogeld wat alle beschikbare functies voor de camera doen! Hij geeft aan dat hij de sourcecode beschikbaar gaat stellen, dus misschien komt het er nog van. Probleem is wel dat iedere camera weer net even anders lijkt te werken.

Voor meer info (en het programma): BouncyCam thread op ClieSource
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023