Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 december 2000, 19:57
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
Ik wilde een otterbox 2000 kopen. Nu heb ik op de site (Otterbox.com)alle benodigde adressen gevonden. Echter zijn otterboxen in nederland niet meer verkrijgbaar. Nu wilde ik de box via cases4less.com bestellen. De shipping kosten zijn echter via ups meer als het viervoudige van de waarde van de box. Ze willen de box wel opsturen met usps (de normale post) dit is veel goedkoper maar ze zeggen zelf dat het een slechte service is (tracking niet mogelijk) Dus ben ik bang dat de box misschien niet aankomt. Zijn er mensen die ervaring hebben met de usps, is dit betrouwbaar of niet?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2000, 04:05
wmvink
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

USPS is de United States Postal Service, de Amerikaanse PTT Post. Ik woon in de VS en heb nog nooit problemen met ze gehad. Brieven naar Nederland doen er ongeveer een week over, soms ietsje langer. Pakketten doen er net iets langer over. USPS doet ook aan tracking, kost wel wat meer natuurlijk. Conclusie: gewoon doen als je er geen probleem mee hebt even op je pakket te wachten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023