Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 november 2000, 10:25
Bas
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Hoi,


Ik ben geinteresseerd in een toetsenbord voor mijn Palm Vx. Wie heeft er ervaring met de GoType? De PPK ervaring heb ik al in dit forum bekeken. Weet iemand ook of deze toetsenborden in een winkel te koop zijn? En welke is het makkelijkst in gebruik (ook qua 'draagbaarheid'..), de GoType of PPK? En aan welke prijs moet ik denken als ik een van beide nieuw wil kopen? Mocht iemand hierop kunnen en willen antwoorden, graag!

Groetjes,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 november 2000, 18:22
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Met de Go! Type heb ik geen ervaring. Met de PPK wel. Ik heb er een bij BCE (www.bce.nl) gekocht voor rond de 220 gulden.
Dynabyte heeft ze in de vitrine staan. Soms ook Dixons.

Over de PPK ben ik heel erg goed te spreken. Makkelijk in gebruik en eenvoudig op te vouwen tot een klein licht pakketje (iets groter dan een Palm V in Slim Leather Case-jasje. Je kunt hem goed meenemen in de binnenzak van je jas. Ook past de PPK in een borstzak.

Peter B
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 november 2000, 22:21
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Op de tips-pagina van de Palmclub
http://www.palmclub.nl/tips/keyboards.html
staan enkele reviews van de verschillende keyboards. Zelf gebruik ik de opvouwbare. Enige nadeel: hij moet op een egale ondergrond liggen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 december 2000, 16:11
matthe
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

PKK en MEGADoc en je kunt een beetje tekstverwerken en direct alles in Word verwerken.
Da's pas handig.
En je maakt ook nog de blits met dat opvouwbaar ding.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 december 2000, 21:57
Chip Chip is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 26
Wink Megadoc + PPK

Zelf heb ik een PPK. De GoType nog nergens gezien. Voordeel van de GT is dat het een stijf bord is maar tegelijkertijd minder portable. Tevens is het mogelijk om netstroom te gebruiken niet mogelijk met PPK.

Een vraagje aan Matthe. Ik gebruik nu ook de PPK met Megadoc (nog niet geregistreerd overigens). Weet jij wat er nog bijkomt wanneer je wel registreert? De Megasoft website geeft geen info en tutorial. Werken de shortcuts bij de PPK wel bij een geregistreerde versie van Megadoc? Is wel handig om van het begin van een regel naar het einde te kunnen springen etc.

Groeten Chip.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023