Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 januari 2016, 14:22
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Calorieprogramma's

Hallo,

Op mijn Palm Zire 71 heb ik twee programma's gedownload: Diet & Exercise Assistant V8.0 en DietOrganizer Mobile Version 1.2

De eerste moet ik registreren via www.keyoe.com, maar die website schijnt niet meer te bestaan. De tweede moet via een betaalsite, die al weken niet beschikbaar is, en ook mails over hoe de unlock code aan te schaffen worden niet beantwoord. Heeft een van u misschien een tip hoe een van beide programma's te registeren, of anders een tip voor een goed werkend ander programma? het is de bedoeling dat ik dagelijks de door mij gebruikte calorieen uit een lijst selecteer en dan per dag kan bijhouden hoeveel calorieen ik binnen krijg.

Ik kijk uit naar reacties.

Groeten,

Peter Doodeman
`
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 januari 2016, 16:15
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik kom nog wel op de website van Keyoe: Keyoe, Inc. Diet & Exercise Assistant - Keyoe, Inc. Software Informer. , hopelijk kom je daar mee verder (al lijken dit versies uit 2009 te zijn...). Wel leuk om te zien dat je je Zire nog steeds gebruikt!

Groeten, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2016, 17:40
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Keyoe

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Ik kom inderdaad ook wel op die website, maar dan wordt mij nog niet duidelijk hoe ik een volledige versie kan kopen.

Mijn Palm Zire is dan misschien oldschool: naar mijn idee kan hij veel meer dan een moderne smartphone (behalve internet dan). Ik heb afspraken, verjaardagen en adressen tien keer sneller opgezocht dan al het gepeupel dat klakkeloos met een smartphone als een zombie door de stad loopt.

Vind het wel raar dat je voor apps die al sinds de jaren 80 of 90 niet meer ondersteund worden, nog wel steeds voor een unlockcode moet betalen, soms wel tot 40 dollar. Maar goed. Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.

Groeten,

Peter
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 januari 2016, 05:36
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Soms kan het helpen om de originele ontwikkelaar te benaderen, mocht je weten wie er achter zit. Wellicht is hij of zij nu nog actief voor een ander platform (bv. Android of iOS) en is er nog een functionele website. Anders heeft iemand misschien op zijn of haar LinkedIn profiel nog een traceerbare connectie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023