Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 december 2002, 15:51
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Unhappy Palm begeeft het tijdens stroomstoring

Het zal wel toeval zijn, maar mijn Palm heeft het begeven tijdens de stroomstoring hier in Rotterdam. Nadat ik met m'n GSM een teletekstpagina wilde raadplegen op Avantgo en ik niet kon inbellen bij HCC op m'n GSM, had ik moeite mijn Palm aan of uit te zetten. Met een softe reset lukte het aanvankelijk, maar hij liep telkens vast. Ook als ik hem op de cradle zette liep hij vast, of wanneer ik met m'n stylus de menu button aanraakte. Uiteindelijk lukte een harde reset , maar hij bleef vastlopen, ook zonder third-party software.
Maar hij kwam op een gegeven moment niet meer tot leven. Wel met een warme reset , dan kwam er een flikkerend Palm logo. Bij een harde reset kwam hij niet verder dan een bevroren scherm bij "Erase all data". Hij reageert dan niet op de "up" knop. De acht maanden sinds ik hem heb heeft hij het goed gedaan.
Ik heb nog garantie, maar ik heb hem ik Amerika gekocht. Ik weet niet of dat voor Palm wat uitmaakt?
Mocht iemand nog een gouden tip hebben dan hoor ik het graag.

Robert.

PS Ik heb Palm Support gemaild en zij adviseren een harde reset in de cradle, maar ook dan bevriest het scherm bij "Erase all data?"(up-button reageert niet; andere buttons ook niet overigens).

Laatst gewijzigd door robertvh; 06 december 2002 om 16:01.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2002, 16:09
tbroeren
Guest
 
Berichten: n/a
stroomstoring

al een aantal dagen bezig om mijn palm m515 weer te laten synchroniseren. Sinds de stroomstoring van afgelopen vrijdag lukt me dat niet meer. Was net aan het syncen toen de stroom uitviel, in de loggegevens staat dan ook last hotsync operation 6.12.02 8:59 en de melding dat de verbinding verbroken was.
Heb eerlijk gezegd het verband niet gelegd, heb nl. pas de dag erna weer geprobeerd te synchroniseren.

Kan een stroomstoring dit gevolg hebben en wie weet hier een oplossing voor.

alvast bedankt

Theo Broeren
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023