Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 december 2005, 15:42
DD4me2
Guest
 
Berichten: n/a
Question Alarm geluiden...

Ik had een vraagje over Palm in het algemeen.

Ik heb sinds een dag een Palm Z22. Mijn eerste palm.

Maar ik vind eerlijk gezegd de alarm geluidjes wat zacht klinken zelfs als ik hem op z'n luidst heb staan.

Nu is mijn vraag, is dit met alle Palm modellen zo of zijn de wat duurdere modellen beter te verstaan.

Probleem is namelijk dat ik slechthorend ben en dus vooral het type alarm wat op de Z22 staat, die pieptoontjes moeilijk kan verstaan, zelfs met gehoorapparaten. En ik heb dan nog een programmaatje van internet gedownload met allemaal extra alarm geluidjes.

Klopt het dat alle Palm modellen, zelfs de duurdere die pieptoontjes alleen als alarm hebben of kan je er ook andere soorten alarm geluiden opzetten?

Anders overweeg ik toch in de nabije toekomst te gaan sparen voor een wat duurder model. Want bij Palm blijf ik vanaf nu want die werkt heerlijk simpel vergeleken met die windows pocket pc's.

DD4me2
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 december 2005, 15:59
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hallo,

Het hangt echt van het model af. Maar, je hebt wel gelijk, de modellen die ook MP3 kunnen afspelen, klinken vaak luider dan de modellen die geen MP3 - en dus alleen pieptoontjes kunnen afspelen.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de Palm Zire 31, even simpel als de Z22, maar dan incl. MP3 en harde alarmgeluiden.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 december 2005, 16:11
DD4me2
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor je snelle reactie!

Ik ga zeker eens rondkijken. Vind de Z22 verder een heerlijk apparaat, kon gewoon zonder gebruiksaanwijzing alles erop zetten wat ik wilde en tot nu nog geen problemen tegengekomen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 december 2005, 16:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
DD4m2 = natuurtalentje
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 januari 2006, 15:58
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Heb je al eens geprobeerd meer geluiden er op te zetten, zoals bijvoorbeeld van Geeksounds ? Probeer eens op http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/palm/1278 . Volgens mij zitten daar wel toontjes bij die wat harder klinken.

Suc6.

Jan Karel
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023