Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20 september 2005, 11:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ziet er innovatief uit, Domo
Met citaat reageren
  #22  
Oud 20 september 2005, 11:45
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Cobalt kan wel twee programma's draaien. En het lijkt me dat je de software aanpast op je hardware en niet andersom

Maar goed, als ik dit in een minuutje bedenk kan een ander dat ook. Dus zal er wel iets anders zijn... dat het te duur is of zoiets.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 20 september 2005, 12:20
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Innovatief ontwerp, Domo! Totaal anders dan wat in de lijn der verwachting ligt. Dat mist Palm de laatste jaren. Ze hebben een beetje hetzelfde als Opel: vooral niet te gewaagde modelletjes, iets ontwerpen voor de gemiddelde smaak.
Dat kan financieel best veilig zijn, maar kijk eens naar Apple: telkens andere iMac's (G3-kleurige mac, G4-lampekap, G4-pizzadoos, enz): allemaal totaal andere modellen in de loop van enkele jaren en ze verkopen als een trein. Hetzelfde met de iPod.
Nu besef ik wel dat Apple-kopers vaak ook erg hechten aan design.

Als nu iedereen op dit forum ook eens met potlood of photoshop aan de gang gaat, weet palm straks precies welke richting ze voor de Nederlandse consument op moeten
Met citaat reageren
  #24  
Oud 20 september 2005, 14:45
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Cobalt kan wel twee programma's draaien. En het lijkt me dat je de software aanpast op je hardware en niet andersom
oeps... Wist ik niet... En wat betreft dat software aanpassen op hardware; heb je gelijk in maar als je net een nieuw OS hebt dat geen dual-screen ondersteund ga je toch niet alleen daarvoor een nieuw OS maken? (ervan uit gaand dat het niet aanpasbaar is...) In ieder geval, leuk ontwerpje!
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #25  
Oud 20 september 2005, 20:39
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Ontwerp van domo: helemaal goed... zou het zo kunnen kopen!!!! (uiteraard niet in zwart of zilver )

En die kodak: ja ik vind dat leuk. Is tenminste weer wat anders dan het eeuwige zilver. Zelfs auto's moeten tegenwoordig allemaal in zilverkleur. Ben het een beetje beu. Maar ja ik vind het blauwe van de zire ook leuk. Dus ben waarschijnlijk weer helemaal niet maatgevend op design gebied.......
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023