Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 december 2003, 10:30
phizzie
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb gezocht: programmeur! €€'s verdienen.

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een programmeur die mij kan helpen voor een bedrijf een tool te schrijven waar een ASCII string uitgelezen kan worden.

Het gaat om een koppeling met een stuk hardware en daarmee moet de data die dat stuk hardware geeft geinterpreteerd worden naar menselijk begrijpbare gegevens.
De koppeling wordt gemaakt met een datakabel RS 232 direct tussen de palm en de hardware.

Er is (beperkt) voorbeeldsoftware aanwezig, echter geen kennis binnen het bedrijf om dit nuttig aan te passen / te herontwerpen.

Als iemand hier meer mee kan, of interesse heeft, mail dan alsjeblieft even naar mij, dan kunnen we verder praten!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 december 2003, 14:31
johanvdb
Guest
 
Berichten: n/a
data acquisitie tool

Hallo,

Ik ben wel geinteresseerd hierin ... zelf heb ik ervaring met zowel Palm development als met koppeling van hardware aan een microcontroller, ook via RS232.

Johan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 december 2003, 18:15
phizzie
Guest
 
Berichten: n/a
Helaas, de opdract is twee weken geleden al naar een van de andere programmeurs op het forum gegaan.
Bedankt voor je interesse, en anderen die wat zoeken op gebied van palm programma's:
Er is een redelijk aanbod van (freelance?) programmeurs aanwezig in de populatie, maak hier gebruik van!

Bij deze is de oproep ingetrokken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023