Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 april 2010, 22:45
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] Palm Pre Plus en Pixi Plus voor einde van de maand al in Europa?

Pre Central heeft aanwijzingen gevonden dat de Palm Pixi via de Duitse operator O2 beschikbaar komt. De Pixi wordt op een reclameposter geflankeerd door de Sony Ericsson Xperia X10 en de Motorola Milestone.

Maar dat is niet het enige, want de Franse PR-man Laurent Guyot heeft aangegeven dat op 27 april de lanceerdatum voor de Palm Pre Plus en de Pixi Plus in Frankrijk is gepland. Deze zullen via het netwerk van SFR beschikbaar komen. Helaas blijft het bij de Nederlandse en Belgische operators nog steeds oorverdovend stil.

Bron: Palm Pre Plus and Pixi Plus could be coming to Europe by the end of this month -- Engadget
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5658-wfalm322b6.jpg‎ (67,9 KB, 2x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 april 2010, 01:08
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Pfff... Ik vind het nog niet zo erg dat ie in Nederland niet te krijgen is, wat ik wel erg vind is dat we nog steeds geen paid apps hebben in Nederland.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 april 2010, 14:26
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Tja, sluit me daar volledig bij aan! Maar eh MendriX, heb jij WebOS 1.4.1.1 al draaien? Heb 1.4 van Sprint draaien en had de update al lang verwacht....
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 april 2010, 16:43
lex_brugman lex_brugman is offline
Lid
Voornaam: Lex
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 06 december 2006
Locatie: Amstelveen
Berichten: 17
Stuur een bericht via ICQ naar lex_brugman Stuur een bericht via MSN naar lex_brugman Stuur een bericht via Yahoo naar lex_brugman
Paid apps zijn er in nederland al hoor, bij het invullen van creditcard gegevens kan je ook "netherlands" als land kiezen .
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 april 2010, 18:30
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Credit card gegevens? Waar dan? Ik heb in de app cat. In het menu een optie Accounts A Preferences o.i.d., maar die is greyed out! Ik heb overigens de 1.4.1 firmware die de telefoon zelf opperde te installeren. Ik zit op een Vodafone business abonnement. Hoe hebben jullie de app store aan de praat gekregen? Alvast bedankt!
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 april 2010, 01:01
lex_brugman lex_brugman is offline
Lid
Voornaam: Lex
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 06 december 2006
Locatie: Amstelveen
Berichten: 17
Stuur een bericht via ICQ naar lex_brugman Stuur een bericht via MSN naar lex_brugman Stuur een bericht via Yahoo naar lex_brugman
De appstore heeft bij mij altijd gewerkt, en die optie is bij mij dan ook niet grijs. Heb op het moment 686 apps tot mijn beschikking .
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 april 2010, 08:00
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Nou ja zeg! En jij hebt 1.4.1.1? Ik heb 1.4.1... Hoe heb je die geupdate? Ging dat vanzelf (zoals bij mij) of heb je dat via webOS doctor gedaan? Ik heb zelf een Duitse O2 Palm Pre op een business Vodafone abbo. Ik wil graag paid apps...
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 april 2010, 15:40
marcaussems marcaussems is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 01 februari 2010
Berichten: 142
In Duitsland staat de Plus op de site van Palm met Vodafone als operator ! Palm DE: Mobile Produkte für Privatkunden, berufliche Nutzer und Unternehmen

Kwestie van tijd neem ik aan want als Vodafone 'm aanbiedt.
__________________
Nokia Lumia 900 & Pre2 & TouchPad
Samsung Galaxy S & iPad (Veer, Pre, iPhone 3G, iPhone 2G, Treo 650, SE P900)
Met citaat reageren
  #9  
Oud 16 april 2010, 09:31
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lex_brugman Bekijk bericht
De appstore heeft bij mij altijd gewerkt, en die optie is bij mij dan ook niet grijs. Heb op het moment 686 apps tot mijn beschikking .
En jij hebt 1.4.1.1? Ik heb 1.4.1... Hoe heb je die geupdate? Ging dat vanzelf (zoals bij mij naar 1.4.1.0) of heb je dat via webOS doctor gedaan? Ik heb zelf een Duitse O2 Palm Pre op een business Vodafone abbo. Ik wil graag paid apps...vraag me af wat het verschil is tussen jouw en mijn Pre.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #10  
Oud 18 april 2010, 23:20
lex_brugman lex_brugman is offline
Lid
Voornaam: Lex
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 06 december 2006
Locatie: Amstelveen
Berichten: 17
Stuur een bericht via ICQ naar lex_brugman Stuur een bericht via MSN naar lex_brugman Stuur een bericht via Yahoo naar lex_brugman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX Bekijk bericht
En jij hebt 1.4.1.1? Ik heb 1.4.1... Hoe heb je die geupdate? Ging dat vanzelf (zoals bij mij naar 1.4.1.0) of heb je dat via webOS doctor gedaan? Ik heb zelf een Duitse O2 Palm Pre op een business Vodafone abbo. Ik wil graag paid apps...vraag me af wat het verschil is tussen jouw en mijn Pre.
1.4.1, want 1.4.1.1 is alleen voor amerika. Of je appstore wel of niet werkt is afhankelijk van in welk land het eerste palm profile op je palm is gemaakt, bij mij was dat in spanje (door de verkoper), blijkbaar ben jij dat bij jou zelf geweest in nederland en zie je dus geen apps. Dit is op PreCentral ook al uitgebreid besproken .
Met citaat reageren
  #11  
Oud 19 april 2010, 06:54
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Dank je voor je tips over de app store. Ik heb 'm inderdaad zelf gactiveerd in Nederland. Ook Precentral geeft geen uitsluitsel. Er wordt veek ovee gesproken, maar niemand zegt echt hoe het werkt of hoe je 't fixt. Ik heb gisteren een volledige reflash gedaan en geheractiveerd als Duitse taal en voor Duitsland , maar dat mocht ook niet baten. Het was wel weer mijn NL-SIM he.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #12  
Oud 21 april 2010, 00:31
lex_brugman lex_brugman is offline
Lid
Voornaam: Lex
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 06 december 2006
Locatie: Amstelveen
Berichten: 17
Stuur een bericht via ICQ naar lex_brugman Stuur een bericht via MSN naar lex_brugman Stuur een bericht via Yahoo naar lex_brugman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX Bekijk bericht
Dank je voor je tips over de app store. Ik heb 'm inderdaad zelf gactiveerd in Nederland. Ook Precentral geeft geen uitsluitsel. Er wordt veek ovee gesproken, maar niemand zegt echt hoe het werkt of hoe je 't fixt. Ik heb gisteren een volledige reflash gedaan en geheractiveerd als Duitse taal en voor Duitsland , maar dat mocht ook niet baten. Het was wel weer mijn NL-SIM he.
Het is helaas niet te fixen, het land waar de eerste activatie plaatsvind staat vanaf dat moment vast. Reflash helpt niet want deze informatie staat niet op de telefoon maar bij Palm zelf. Het enige dat je kan doen is wachten tot de Pre naar nederland komt en de appstore daar officieel beschikbaar komt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023